نظام پزشکی‌های گیلان از ائتلاف فراگیر پشتیبانی می‌کنند/ دکتر فرزاد فرقان

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

Dr Forghan

انتخابات دموکراتیک و فعال انجمن پزشکان عمومی ایران که با حضور هوشمندانه‌ی پزشکان عمومی در دوره‌ی اخیر شکل گرفت، سبب ایجاد توقع و انتظار بیشتری در جامعه‌ی پزشکی شده است.
این انتظار در جامعه‌ی پزشکی به‌وجود آمده که انجمن، چون نهادی واقعاً برخاسته از جامعه‌ی مدنی است، می‌تواند با حضور معنوی و فعال خود در انتخابات پیش رو، برای انتخاب رییس کل و اعضای شورای‌عالی نظام پزشکی، بدنه‌ی جامعه‌ی پزشکی و سازمان نظام پزشکی را به هم نزدیک‌تر سازد و با حضور کار‌شناسانه‌ی خود، انتخاب را برای نمایندگان مجمع تسهیل کند و همچنین توجه مسوولان حوزه‌ی سلامت را به توانمندی کار‌شناسانه و صادقانه‌ی انجمن جلب نماید. این‌گونه است که منتخبین مجبور به پاسخگویی به صنف خود می‌شوند و مسوولان حوزه‌ی سلامت نیز در تصمیم‌گیری‌ها حضور صنف را جدی‌تر خواهند گرفت.
در این فرصت مغتنم و مناسب برای انجمن تکلیفی تاریخی معین شده است.
این اولین باری است که یک انجمن صنفی پزشکی، به‌دنبال حضور تاثیرگذار، هوشمندانه و مسوولیت‌پذیرانه‌ی اعضایش از سراسر کشور، به‌دور از هر گونه سیاسی‌کاری و سیاست‌بازی، در جایگاهی قرار گرفته است که همه‌ی نگاه‌ها برای ارایه‌ی فهرست نهایی کاندیداهای مورد نظر برای ریاست کل، شورای‌عالی و هیات رییسه‌ی مجمع عمومی به‌سوی تصمیمات آن است.
هم‌اکنون گروه‌های مختلف پزشکی تمایل به حضور در لیست ائتلاف فراگیر دارند تا از ائتلاف با گروهی برخوردار باشند که با عملکرد تشکیلاتی خود در انتخابات ۲۳ تیرماه ۱۳۹۱ انجمن پزشکان عمومی ایران، نمایندگی و سخنگویی صنف خود را به‌دست گرفته است.
در همین راستا در نشست شورای هماهنگی نظام پزشکی‌های استان گیلان نیز مصوب شده است که اعضای آن شورای چه در انتخاب رییس کل و چه در انتخاب اعضای شورای‌عالی به فهرست ائتلاف فراگیر توجه و از آن پشتیبانی کنند.

به نقل از سایت ائتلاف فراگیر پزشکان عمومی کشور

دکتر فرزاد فرقان
رییس نظام پزشکی شهرستان‌های فومن و شفت
دبیر شورای هماهنگی نظام پزشکی‌های استان گیلان

Email: farzadforghan@yahoo.com

 


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.