بیانیه‌ی شورای هماهنگی انجمن‌های پزشکان عمومی کشور

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

شورای هماهنگی انجمن‌های پزشکان عمومی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن معرفی نامزدهای خود برای عضویت در شورای‌عالی نظام پزشکی، خواستار حمایت تمامی پزشکان عمومی حاضر در مجمع عمومی نظام پزشکی از آنان شد. متن بیانیه‌ی شورای هماهنگی بدین شرح است:

هفتمین نشست شورای هماهنگی انجمن‌های پزشکان عمومی کشور به تاریخ یکشنبه ۸۷/۱۲/۱۱ در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد. در این جلسه علاوه بر نمایندگان شعب انجمن از سراسر کشور، نوزده نفر از پزشکان عمومی نامزد عضویت در شورای عالی نظام پزشکی کشور نیز حضور داشتند.
در این نشست کاری و پرشور که بیش از شش ساعت به طول انجامید، نمایندگان پزشک عمومی از شهرهای قوچان، یزد، میبد، تهران، رشت، لاهیجان، اصفهان، کرمانشاه، کرج، مرودشت، صومعه سرا، لنجان، همدان، پاکدشت، بهشهر، ساری، گرمسار، جهرم، مشهد، میانه، تاکستان، خوی، ماهشهر، بابل، نوشهر، بوشهر، زرند، رباط کریم، کرمان، ارومیه و شیراز به بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی حضور شایسته پزشکان عمومی در مجمع عمومی ۱۶ اسفند نظام پزشکی کشور پرداختند.
پس از آن کاندیداهای پزشک عمومی شورا ضمن معرفی خود، دیدگاه‌ها و نظرات خویش را در خصوص مسائل مبتلا به جامعه پزشکی کشور مطرح کردند. در پایان پس از رای‌گیری از تمامی حاضرین در جلسه، نمایندگان شورای هماهنگی انجمن‌های پزشکان عمومی کشور برای عضویت در شورای‌عالی نظام پزشکی به شرح زیر برگزیده شدند:
۱-    دکتر حسن هویدا
۲-    دکتر عباس کامیابی
۳-    دکتر شهریار خاقانی
۴-    دکتر عزت‌اله گل‌علیزاده
۵-    دکتر ولی رستم‌زاده
شایسته است که تمامی اعضای عضو مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور با حمایت از این عزیزان وظیفه صنفی و حرفه ای خود را در راستای دفاع از شان و مرتبه جامعه پزشکان عمومی کشور به اثبات رسانند.
دبیرخانه شورای هماهنگی انجمن‌های پزشکان عمومی کشور


1 دیدگاه

مسعود جو انبخت · مارس 3, 2009 در 9:11 ق.ظ

موفقیت هر یک از کاندیداها موفقیت ماست.
دکتر جوانبخت

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.