دکتر پیروزی رییس مجمع انجمن‌ها شد

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

۸۷/۱۲/۲dr-piroozi2 دکتر ابوالقاسم پیروزی به ریاست «مجمع انجمن‌های علمی تخصصی گروه پزشکی گیلان» برگزیده شد.
به‌دنبال استعفای دکتر اسماعیل نورصالحی، ریاست پیشین این مجمع و عدم حضور برخی دیگر از اعضای هیات مدیره‌ی آن به‌دلایل مختلف- از جمله انتخاب نمایندگانی دیگر از سوی انجمن‌ها- و از اکثریت افتادن هیات مدیره، با حضور اکثر نمایندگان انجمن‌های پزشکی استان، مجمع عمومی «مجمع انجمن‌ها…» در محل نظام پزشکی رشت برگزار شد.
در این نشست پس از گزارش خلاصه عملکرد مالی و آموزشی، انتخاب اعضای جدید هیات مدیره برگزار شد که به‌ترتیب الفبا دکتر منوچهر آذرپیرا، دکتر محمدکاظم پورکاظمی، دکتر علی پیرنیا، دکتر ابوالقاسم پیروزی، دکتر ناصر دهقانی، دکتر علی فدایی و دکتر محمدعلی نیاکویی به‌عنوان اعضای اصلی، فاطمه رافت و دکتر ناهید رجبی به‌عنوان اعضای علی‌البدل، دکتر محمد نجفی آشتیانی به‌عنوان بازرس اصلی و دکتر فیروز بهبودی به‌عنوان بازرس علی‌البدل برگزیده شدند.
همچنین در پایان این جلسه اعضای هیات مدیره دکتر پیروزی را به‌عنوان رییس انتخاب کردند و انتخاب سایر اعضای هیات رییسه به جلسه‌ی بعد موکول شد.
گفتنی این‌که دکتر نیاکویی که به‌همراه دکتر حمید اخوین به‌عنوان نماینده‌ی انجمن پزشکان عمومی رشت در این مجمع شرکت کرد، در نشست ۸۷/۱۱/۲۷ انجمن و به‌دنبال استعفای دکتر مهدی حسین‌پور، به عضویت اصلی انجمن درآمده بود.
ضمن تبریک به همکاران منتخب، برای‌شان در مسوولیت جدید آرزوی موفقیت داریم.


3 دیدگاه

سیدعلی · اکتبر 1, 2009 در 9:58 ق.ظ

بسیار خورسندم .ایشان تنها یک پزشک نیستند بلکه مردی دانشمند ،متعهد وادیب هستند .کاش جامعه از این اساتید بیشترمیداشت .برای ایشا ن آرزوی موفقیت وتوفیق دارم .
هرکه دراین بزم مقربتر است جام بلا بیشترش میدهند

از یاد رفته · فوریه 10, 2011 در 11:40 ق.ظ

بادرود-امیدوارم جناب دکترپیروزی همواره در جرگه مردان سرافراز پارسی باشند

سید علی موسوی · آگوست 27, 2011 در 10:41 ب.ظ

من ایشان را به عنوان یک فرد معتمد و متعهد و در کل یک انسان شریف و پاک می شناسم همچنین یک طبیب حازق و استاد در رشته تخصصی خود میباشند برای ایشان طلب خیر و برکت و موفقیت روز افزون میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.