هیات رییسه‌ی نظام پزشکی رشت برگزیده شدند: دکتر انوش برزیگر رییس، دکتر حمید اخوین نایب رییس

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

۸۷/۱۱/۱۲img_0405s صبح امروز با برگزاری نخستین نشست هیات مدیره‌ی جدید سازمان نظام پزشکی رشت، به‌اتفاق آرا استاد دکتر انوش برزیگر به‌عنوان رییس، دکتر حمید اخوین به‌عنوان نایب رییس و دکتر محمدکاظم پورکاظمی به‌عنوان دبیر این سازمان برگزیده شدند. این سه تن همچنین با کسب اکثریت آرا به‌عنوان نمایندگان نظام پزشکی رشت در مجمع عمومی ماه آینده‌ی نظام پزشکی حضور خواهند داشت. در رای‌گیری انتخاب نمایندگان مجمع عمومی، دکتر برزیگر ۱۷ رای، دکتر پورکاظمی ۱۲ رای و دکتر اخوین ۱۱ رای به‌دست آوردند و دکتر مرتضی رهبر با کسب ۹ رای از راهیابی به این مجمع بازماند.
در نشست امروز که در آن تمامی ۱۷ عضو هیات مدیره‌ی جدید نظام پزشکی رشت حضور داشتند، همچنین به‌اتفاق آرا دکتر عبدالحسین صابر به معاونت «انتظامی» و ریاست هیات بدوی انتظامی و دکتر علی نیک‌پور به معاونت «پشتیبانی و رفاهی» سازمان انتخاب شدند و دکتر سونیا معصومی با کسب ۱۰ رای از مجموع ۱۷ رای به‌ معاونت «آموزشی و برنامه‌ریزی» رسید. دکتر حسین برزو دیگر نامزد این معاونت بود که ۷ رای به‌دست آورد.
در این نشست همچنین به‌اتفاق آرا دکتر رهبر به‌عنوان دادستان و دکتر نادر اسماعیل‌پور به‌عنوان نماینده‌ی سازمان در هیات تجدیدنظر انتظامی برگزیده شدند.
دکتر فردین میربلوک- ریاست هیات نظارت انتخابات- و دکتر حسن بهبودی- ریاست هیات اجرایی انتخابات و دانشگاه علوم پزشکی گیلان- میهمانان ویژه‌ی نشست نخست بودند که به‌اتفاق همکاران خویش در این نشست حضور یافتند و هر یک در سخنانی ضمن ارایه‌ی گزارشی از روند برگزاری انتخابات، درباره‌ی جایگاه سازمان و انتظارات جامعه‌ی پزشکی از منتخبان خود سخن گفتند.
عضویت در هیات رییسه‌ی جدید نظام پزشکی رشت را به تمامی منتخبان به‌ویژه همکاران پزشک عمومی خود، دکتر اخوین (رییس انجمن پزشکان عمومی رشت)، دکتر معصومی (منشی انجمن) و دکتر نیک‌پور تبریک می‌گوییم.


3 دیدگاه

تیمور امینیان · فوریه 3, 2009 در 8:33 ق.ظ

با سلام به اعضای محترم نظام پزشکی رشت به خاطر اعتمادشان به جامعه پزشکی عمومی وبه همکارانمان سرکارخانم دکتر معضومی و آقایان دکتر اخوین ونیکپور به علت انتخابشان در هیئت رئیسه نظام پزشکی تبریک عرض می نمایم

احمد مرادی · فوریه 4, 2009 در 6:54 ق.ظ

با سلام آفرین وصد آفرین به پزشکان عمومی و به دکتر برزیگر واعضای محترم نظام پزشکی .به پزشکان عمومی برای لیاقتشان به دکتر برزیگر برای همکاریشان وبه اعضای هیئت مدیره برای انتخابشان

سیاوش ایمانی · فوریه 6, 2009 در 1:53 ب.ظ

سلام
با آرزوی موفقیت برای دوستان علی الخصوص پزشکان عمومی که توانستند رای اعتماد همکاران را جلب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.