انجمن پزشکان عمومی رشت طی نامه یی به ریاست محترم شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان گیلان پیگیر حل مشکلات جرایم رانندگی در زمان محدودیت های تردد کرونایی شد

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

 

ریاست محترم شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان گیلان

عضو محترم شورای عالی نظام پزشکی کشور

جناب آقای دکتر انوش برزیگر

سلام علیکم

با احترام همانطور که مستحضرید اعضای جامعه پزشکی استان همراه با کلیه کادر درمان بیش از یک سال است که درگیر مبارزه با همه گیری ویروس کووید ۱۹ می باشند و در این راه جانفشانی های فراوانی انجام داده و می دهند. متاسفانه برنامه مربوط به کنترل تردد بین شهری و همینطور منع عبور و مرور در ساعات پایانی  روز مشکلات متعددی را برای این عزیزان فراهم کرده است.

علی رغم صدور برگه های تردد برای همکاران متاسفانه دوربین های پلیس اقدام به ثبت جریمه برای اعضای کادر درمان می‌نمایند و در زمان مراجعه به پلیس راهور برای اعتراض به این روند معیوب؛ رسیدگی به این اعتراض به زمان آینده موکول می شود در این بین اگر همکاری بنا به ضرورت مجبور به فروش خودروی خود شود؛ ناچار است تمام این جرائم را پرداخت نماید وساز و کار مشخصی برای حل این معضل تا کنون برنامه ریزی و یا اطلاع رسانی نشده است. در مورد منع تردد شبانه نیز همانطور که مستحضرید بسیاری از همکاران ما در اورژانس های بیمارستانی و داروخانه های شبانه روزی، مطب ها و درمانگاه ها نیاز به تردد در این ساعات دارند که متاسفانه با اعمال جریمه های سنگین مواجه شده و ارائه کارت نظام پزشکی و همینطور برگه‌های تردد نیز مانع اعمال  جرائم  برای این عزیزان  نمیگردد.

جناب آقای دکتر برزیگر حضرتعالی مستحضرید، در تمام دنیا سعی بر این است که با حمایت همه جانبه از کادر درمان که درگیر این همه گیری کشنده هستند موجبات افزایش روحیه و توانمندی این عزیزان فراهم گردد؛ اما این قبیل کم لطفی ها در استان ما موجبات اعتراض و کاهش انگیزه کادر درمان شده است، لذا از حضرتعالی درخواست داریم این مطالبه به حق جامعه پزشکی استان را با تمام ابزارهای قانونی لازم پیگیری بفرمایید، تا انشالله بعضی بی برنامگی ها موجب دلسردی و کاهش انگیزه همکاران ما در مقابله با این معضل بزرگ بهداشتی درمانی نگردد . با تشکر.

دانلود سند نامه


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.