اعتراض شورای هماهنگی انجمن‌های پزشکان عمومی کشور به رد صلاحیت دکتر اسدی لاری

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

asadiشورای هماهنگی انجمن‌های پزشکان عمومی کشور طی نامه‌ای به وزیر بهداشت، اعتراض شدید خود را به رد صلاحیت دکتر عبدالرحیم اسدی لاری، رییس انجمن پزشکان عمومی فارس، منتخب اول شورای‌عالی نظام پزشکی کشور و رییس هشت ساله‌ی سازمان نظام پزشکی شیراز اعلام کرد. متن این نامه که برای انجمن پزشکان عمومی رشت رونوشت شده به‌شرح زیر است:

جناب آقای دکتر کامران باقری لنکرانی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام و احترام
ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) سرور آزادگان جهان، همچنین آرزوی سلامتی و کامیابی برای شما و تمامی همکاران در نظام سلامت میهن اسلامی.
بدین‌وسیله اعتراض شدید و تاسف فراوان جامعه‌ی پزشکان عمومی کشور در خصوص رد صلاحیت آقای دکتر عبدالرحیم اسدی لاری همکار پزشک عمومی ما، رییس انجمن پزشکان عمومی فارس، منتخب اول شورای‌عالی نظام پزشکی کشور، رییس هشت ساله‌ی سازمان نظام پزشکی شیراز و تنها پزشک استان فارس عضو کمیته‌ی استقبال از امام خمینی (ره) در بهمن ۵۷ را اعلام می‌داریم.
پزشکان عمومی کشور اتهام ناروا و بسیار عجیب عدم التزام به اسلام را برای چهره شناخته شده دکتر اسدی که دیانت، صداقت، انسانیت، رافت و نجابت او زبان‌زد همگان است، توهین و هتک حرمت ساحت تمام خانواده‌ی بزرگ پزشکی کشور می‌داند و سکوت وزرات بهداشت و درمان که خود را همواره حامی و پشتیبان پزشکان عمومی قلمداد می‌کند در این رابطه بسیارتعجب‌آور می‌داند.
جناب آقای وزیر
شخص حضرتعالی و جناب آقای دکتر نجابت، مشاور محترم شما که امروز ریاست هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی را برعهده دارند، سال‌ها در شیراز مصدر امور بوده‌اید حتماً و یقیناً نباید در دیانت و التزام عملی به اسلام این چهره‌ی دوست‌داشتنی جامعه‌ی پزشکی کشور شکی داشته باشید. به‌هرحال جامعه‌ی پزشکان عمومی ایران مجدانه و مصرانه از آن مقام محترم انتظار دارد با اصلاح این اشتباه آشکار، داغ و اثر آن را که همیشه در اذهان جامعه‌ی پزشکی کشور خواهد ماند هر چه سریع‌تر برطرف نمایند. و ایمان داریم خداوند بزرگ مسببین این جریان را نخواهد بخشید.
شورای هماهنگی انجمن‌های پزشکان عمومی کشور
رونوشت:
–    مجلس شورای اسلامی
–    تمام شعب انجمن پزشکان عمومی کشور


1 دیدگاه

حسین اسد لاری · دسامبر 13, 2011 در 12:14 ب.ظ

اگر تمام اعتراضات بدین شکل باشد بسیار موثرتر و با قدرت بیشتر میباشد ولی متاسفانه این گونه نیست. باید در یک نهضت عمومی تمام اعتراضات کشور با قدرت و شدت صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.