الزام پزشکان به ثبت معاملات فصلی متوقف شد

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

thum-4095901d1b65eb8f3fd-divan_edalat_pic_456سایت انجمن پزشکان عمومی رشت: بنا به رای دیوان عدالت اداری کشور، الزام پزشکان به ثبت معاملات فصلی متوقف شد.
به گزارش سایت انجمن پزشکان عمومی ایران که این خبر را پنج‌شنبه ۲۷ شهریور، پس از گذشت یک ماه از صدور رای فوق، منتشر کرده است، دلیل توقف اجرای این مصوبه‌ی سازمان امور مالیاتی، در نظر نگرفتن شان و جایگاه جامعه‌ی خدوم پزشکی و عدم تطبیق خدمات پزشکی با معاملات سایر مشاغل ذکر شده در این قانون ذکر شده است.
این در حالی است که با وجود گذشت یک ماه از صدور رای فوق، ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز سازمان امور مالیاتی کشور به جامعه‌ی پزشکی با مضمون الزام به ارایه‌ی فهرست معاملات فصلی همچنان ادامه دارد که در صورت دریافت خبری از پیگیری سازمان نظام پزشکی در این مورد، خبر آن را همین‌جا منتشر خواهیم کرد.
متن خبر سایت انجمن پزشکان عمومی ایران به شرح زیر است:
دیوان عدالت اداری رای داد:
توقف مصوبه‌ی سازمان امور مالیاتی در خصوص ثبت فهرست معاملات فصلی (ماده‌ی ۱۶۹ مکرر)
پیرو اعتراض برخی از اعضای جامعه‌ی پزشکی نسبت به مصوبه‌ی سازمان امور مالیاتی کشور در رابطه به ملزم کردن اعضای سازمان به ثبت فهرست معاملات فصلی (ماده‌ی ۱۶۹ مکرر) همانند سایر مشاغل، و اعتراض نسبت به این مصوبه به‌دلیل در نظر نگرفتن شان و جایگاه جامعه‌ی خدوم پزشکی و عدم تطبیق خدمات پزشکی با معاملات سایر مشاغل ذکر شده در این قانون، دستور موقت مبنی بر توقف عملیات اجرایی تا تعیین تکلیف قطعی از طرف دیوان عدالت اداری شعبه ۱۴ طی دادنامه‌ی ۸۳۰ مورخ ۹۳/۵/۲۸ صادر گردید.

 


4 دیدگاه

Shahl noori ardabili · سپتامبر 21, 2014 در 12:09 ب.ظ

سلام با فصلى کردن مالیات مخالفم

حسين · سپتامبر 21, 2014 در 10:40 ب.ظ

اقا خدا پدرت رو بیامرزد ،من در حال ادامه تحصیل هستم ولی این smsهای تهدید امیز اداره امور مالیاتی اعصاب برام نگذاشته،هرچقدر هم سعی میکنم از طریق سایت ناقص اداره مذکور مشکل را حل کنم بعداز ۶ ماه هنوز موفق نشده ام، واقعیش هنوز متوجه درخواستشون نشدم با وجود کمی وقت چند بار حضوری مراجعه کرده ام ولی ظاهرا خود مسئولین محترم امور مالیاتی هم دقیقا نمیدانند از پزشکان چه میخواهند، ما که هم از طریق بیمه ها و هم ادراه دارایی شهرستان اقدام به پرداخت بموقع مالیات خود می نماییم،معاملات فصلی برای پزشکان چه مفهومی خواهد داشت!!! باز هم تشکر که پیگیری میفرمایید

میر علی احمدزاده · سپتامبر 23, 2014 در 5:35 ب.ظ

از زحمت همه دوستان سپاسگزارم .از کابوس رها شدیم.

مجید · ژانویه 26, 2015 در 4:13 ب.ظ

سلام
اینجوری فقط حق بقیه ضایع میشه.
که من بعید میدونم سازمان امور مالیاتی دست از سر پزشکا برداره.

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.