دکتر نورالله تحویلداری درگذشت

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

Dr Tahvildari 1دکتر نورالله تحویلداری، دادستان سه دوره‌ی نخست (۱۳۵۸-۱۳۴۹) دادسرای انتظامی نظام پزشکی رشت درگذشت.
این همکار پیش‌کسوت که در سال ۱۳۰۳ در رشت متولد شده بود، از سال ۱۳۳۳ در بهداری استان گیلان استخدام شده و علاوه بر طبابت در مطب شخصی خود در بازارچه‌ی سبزه‌میدان رشت، در سمت‌هایی چون ریاست بهداری لنگرود، معاونت بهداری استان، معاونت بیمارستان پورسینا و نیز ریاست درمانگاه کودکان و ریاست بخش واگیر این بیمارستان خدمت کرده و در سال ۱۳۵۳ به‌درخواست شخصی بازنشسته شده بود.
دکتر تحویلداری همچنین از آغاز تاسیس آموزشگاه‌های پرستاری و بهیاری در رشت، تدریس بیماری‌های واگیر و بیماری‌های روانی را در این آموزشگاه‌ها برعهده داشت و از ابتدای تاسیس نظام پزشکی تا سال ۱۳۵۸ به‌عنوان دادستان نظام پزشکی استان گیلان به انجام وظیفه مشغول بود.
انجمن پزشکان عمومی رشت ضمن تسلیت درگذشت این همکار پیش‌کسوت به‌اطلاع می‌رساند پیکر ایشان ساعت ۳۰/۸ صبح دوشنبه ۱۸ آذر از بیمارستان آریا به‌سمت آرامگاه امام‌زاده هاشم تشییع و مجلس ترحیم نیز پنج‌شنبه ۲۱ آذر از ساعت ۱۴ تا ۳۰/۱۵ در مسجد الجواد لاکانی برگزار خواهد شد.


3 دیدگاه

سونیا معصومی · دسامبر 9, 2013 در 8:14 ق.ظ

روحشان شاد یادشان گرامی

س.ه · دسامبر 11, 2013 در 12:57 ق.ظ

آقای تحویل داری عزیز من بود پدر من بود عاشق این مرد بودم اینقدر با احترام همه چیز خوب رو خداوند یک جا به ایشان داده بود dade عزیز من بود هر شب به یاد خاطرات اشک می ریزم

ارش عصاری · دسامبر 11, 2013 در 12:08 ب.ظ

با تسلیت روحشان شاد

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.