آمادگی انجمن پزشکان عمومی ایران برای همکاری با وزرات بهداشت

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

Dr Hashemiرییس انجمن پزشکان عمومی ایران ضمن تشکر از دکتر قاضی‌زاده هاشمی در پذیرش مسوولیت وزرات بهداشت، از مواضع وی در حمایت از پزشکان عمومی قدردانی کرد.
دکتر عباس کامیابی طی نامه‌ای به وزیر بهداشت، همچنین تحولات درونی انجمن پزشکان عمومی و تعاملات برقرار شده با سایر تشکل‌‌های علمی و صنفی را فرصتی برای بهره‌مندی نظام سلامت دانست.
گفتنی است که انجمن پزشکان عمومی ایران با ترکیب جدید هیات مدیره در مدت کوتاهی توانسته است با همراهی سایر انجمن‌های علمی و صنفی در انتخابات شورای‌عالی نظام پزشکی نقش عمده‌ای را ایفا کند. علاوه بر این، اخیراً نشست «تدبیر و امید در نظام سلامت» با محوریت این انجمن و تعدادی از انجمن‌های فعال درباره‌ی مشکلات و راهکارهای حوزه‌ی سلامت برگزار شد که این اقدام نیز همسو با اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر همکاری انجمن‌های حوزه‌ی پزشکی در ساماندهی عرصه‌ی سلامت کشور است.
متن نامه‌ی رییس انجمن به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
با سلام و احترام
بدین‌وسیله ضمن شادباش رای اعتماد کم‌نظیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سپاس جامعه‌ی پزشکان عمومی ایران را به‌دلیل پذیرش مسوولیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شرایط دشوار کنونی بپذیرید. امیدواریم حضور خیرخواهانه‌ی جناب‌عالی با یاری پروردگار توانا، زمینه‌ی تحول در نظام سلامت کشور باشد.
مواضع اندیشمندانه‌ی شما درباره‌ی احیای طب عمومی و ضرورت رفع مشکلات پزشکان عمومی به‌منظور همراهی و همگامی آنان با برنامه‌های اصلاحی نظام سلامت کشور موجب این امیدواری است که با ارتقای جایگاه به‌حق پزشکان عمومی و بهره‌مندی از توانمندی¬های علمی و حرفه‌ای آنان، امکان هر گونه تحول در عرصه‌ی مدیریت سلامت و بهبود سلامت عمومی فراهم گردد.
انجمن پزشکان عمومی ایران، به‌عنوان بزرگترین انجمن علمی گروه پزشکی، چندی است که مسیر تحول را از درون خویش آغاز کرده و با تعامل با سایر انجمن‌های علمی و صنفی، سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نتایج امیدبخشی دست پیدا کرده است. این انجمن به نمایندگی از سوی جامعه‌ی متکثر پزشکان عمومی ایران از همراهی با جناب‌عالی و همکاران‌تان در جهت ارتقای خدمات نظام سلامت دریغ نخواهد کرد و در اولین گام به‌منظور همفکری و ارایه‌ی برنامه‌ها، خواستار تشکیل نشست مشترک با حضور هیات مدیره و فعالان صنفی است.
دکتر عباس کامیابی
رییس انجمن پزشکان عمومی ایران

به نقل ازسایت ائتلاف فراگیر پزشکان عمومی ایران


1 دیدگاه

دکتر امین الله روزدار · آگوست 25, 2013 در 8:04 ق.ظ

با سلام :لازم است در راستای پیشنهاد منطقی داده شده به جناب اقای وزیر هر چه سزیعتر نسبت به هم اندیشی با نمایندگان همه شعب انجمن(شورای هماهنگی انجمن) و تهیه نقشه ای جامع جهت نیل به اهداف کوتاه مدت میان مدت و بلتد مدت انجمن تشکیل شود این دعوت باید تمامی فعالین صنفی را شامل و از هر اندیشه ای در جهت شکوفائی اهداف انجمن استقبال کند.هر گونه یکجانبه نگری برای اتحاد و اتفاق درون انجمن به مثابه افتی انکار ناپذیر بوده که بایستی به شدت از ان پرهیز کرد.سعادت و سلامت را برای همه دلسوزان انجمن از خداوند بزرگ خواهانم

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.