دو روز از ثبت‌نام انتخابات گذشت: هنوز خبری نیست

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

رییس هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان گیلان پزشکان توانمند در فعالیت‌های صنفی را به ثبت‌نام در این انتخابات دعوت کرد.
دکتر مرتضی رهبر با در گفت‌وگو با خبرنگار انجمن پزشکان عمومی رشت با بیان این‌که تنها با حضور همکاران توانمند در هیات مدیره‌ها می‌توانیم یک نظام پزشکی قوی داشته باشیم، افزود: «در دو روز اول ثبت‌نام انتخابات در استان حضور داوطلبان چندان امیدوارکننده نبوده و در برخی شهرستان‌ها هنوز کسی داوطلب عضویت در نظام پزشکی نشده است.»
ثبت‌نام انتخابات نظام پزشکی در استان گیلان با چند روز تاخیر، از شنبه ۹/۹/۸۷ آغاز شده و تا پنج‌شنبه ۱۴/۹/۸۷ ادامه خواهد داشت. مهلت ثبت‌نام در تهران و سایر استان‌ها تا دیروز (۱۰/۹/۸۷) بود که ظاهراً به‌دلیل عدم استقبال کافی، تا چهارشنبه تمدید شده است.
برخی از فعالان صنفی، اضافه شدن دانشگاه‌های علوم پزشکی به مراجع تعیین صلاحیت را از دلایل این کاهش استقبال عنوان می‌کنند.
گفتنی است در دوره‌ی پیش نیز به‌دلیل نرسیدن تعداد نامزدهای تایید صلاحیت‌شده به حد نصاب، انتخابات نظام پزشکی در برخی شهرستان‌های استان گیلان با تاخیر برگزار شده بود.


1 دیدگاه

sonia massoumi · دسامبر 2, 2008 در 4:01 ق.ظ

امیدواریم که پزشکان محترم با شرکت گسترده خود وبا روشن بینی در انتخابات این سازمان که از معدود سازمانهای مستقل وقدرتمند کشور است حمایت نموده وهمچنین با انتخاب افراد اصلح و کار آمد وعلاقمند به صنف وحرفه پزشکی به حفظ استقلال سازمان وهمینطور افراد شاغل در این حرفه کمک نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.