نامزدهای انجمن پزشکان عمومی در انتخابات نظام پزشکی لاهیجان و آستانه

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

انجمن پزشکان عمومی لاهیجان، سیاهکل، آستانه و کیاشهر با صدور دو بیانیه‌ی جداگانه نامزدهای خود را برای انتخابات نظام پزشکی در شهرهای لاهیجان و آستانه اعلام کرد.
در اولین بیانیه دکتر پروانه سائری، دکتر منصور کاکوان، دکتر ویشتاسب سیامکی، دکتر اردشیر شهریزاد، دکتر علیرضا سلطانی‌نژاد و دکتر الهام شاهرخی (پزشکان عمومی) و دکتر علیرضا وارسته، دکتر علی‌اکبر شریفی، دکتر فاطمه ذاتی و دکتر زهرا اخوان (پزشکان متخصص) به‌عنوان نامزدهای این انجمن برای انتخابات نظام پزشکی لاهیجان معرفی شده‌اند.
همچنین در بیانیه‌ی دوم دکتر داود رهنما، دکتر مهدی حسن‌پور، دکتر اسماعیل علیپور و دکتر محمدرضا امینی (پزشکان عمومی) و دکتر علی سهراب‌خان و دکتر حبیب‌اله مرادی (پزشکان متخصص) نامزدهای این انجمن برای انتخابات نظام پزشکی شهر آستانه هستنند.
متن بیانیه‌ی انجمن پزشکان عمومی لاهیجان، سیاهکل، آستانه و کیاشهر برای انتخابات نظام پزشکی لاهیجان بدین شرح است:

چراغ خانه خود را روشن نگه داریم
بیانیه‌ای انجمن پزشکان عمومی لاهیجان، سیاهکل، آستانه و کیاشهر
در ششمین دوره‌ی انتخابات نظام پزشکی شهرستان لاهیجان- سیاهکل
روشنایی چراغ خانه پزشکان، هم حق هم وظیفه
نظام پزشکی خانه همه جامعه‌ی پزشکی است، خانه‌ای که شاید به‌دلایل گوناگون نتواند تمام آنچه را که از آن انتظار داریم تامین کند ولی فراموش نکنیم که همیشه در تمام امور صنفی خود؛ نخستین جایی است که به آن فکر می‌کنیم و آن را پناهگاه خود می‌دانیم. به همین دلیل روشن ماندن چراغ آن و حفظ گرمای آن وظیفه همه‌ی ماست. ما با رای خود در انتخابات روز ۴ اسفند به این وظیفه خود عمل و از حق خود دفاع می‌کنیم.
حضور در خانه‌ی پزشکان و داشتن نماینده در هیات مدیره آن حق تمامی گروه‌های پزشکی است و یکی از وظایف نظام پزشکی تنظیم روابط صنوف مختلف پزشکی. از این رو هیات مدیره‌ی انجمن پزشکان عمومی لاهیجان، سیاهکل، آستانه و کیاشهر با برگزاری نشست‌های متعدد هیات مدیره و رایزنی با همکاران پزشک عمومی و متخصص، با هدف ایجاد تعامل هر چه بیشتر و تقویت همبستگی جامعه‌ی پزشکی منطقه برای حفظ استقلال سازمان نظام پزشکی تلاش کرده‌ است تا فهرست انتخاباتی مشترکی با همکاران متخصص تهیه کند.
این انجمن ضمن احترام به همگی پزشکان نامزد در این انتخابات، چه پزشک عمومی و چه متخصص، فهرست پیشنهادی خود را برای این انتخابات به شرح زیر اعلام می‌کند و از تمامی همکاران دعوت می‌کند تا با شرکت پرشور و گسترده‌ی خود در روز چهارم اسفند ماه چراغ خانه خود را روشن نگاه دارند و نکته آخر یادآوری اینکه:
ما اعضای نظام پزشکی لاهیجان- سیاهکل می‌توانیم با شرکت هر چه گسترده در انتخابات، تعداد اعضای خود در مجمع عمومی نظام پزشکی کشور را از یک نفر به دو نفر ارتقا دهیم و در تحولات آتی سازمان اثرگذار‌تر باشیم
پس همه با هم؛ جمعه چهارم اسفندماه در پای صندوق رای
زمان انتخابات: ۸ صبح تا ۶ عصر روز جمعه ۴ اسفندماه ۱۳۹۱
مکان: مرکز بهداشت شهرستان لاهیجان.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.