استاندار گیلان در دیدار با نمایندگان جامعه‌ی پزشکی استان: نگرانی‌های شما از دستورالعمل ۰۲ را به رییس‌جمهور انتقال خواهم داد

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

نمایندگان جامعه‌ی پزشکی استان گیلان نظرات خود در مورد دستورالعمل ۰۲ طرح پزشک خانواده‌ی شهری و نگرانی‌های خود را از اجرای شتابزده‌ی این دستورالعمل با استاندار گیلان در میان گذاشتند. در این نشست که صبح چهارشنبه ۱۸ مرداد ۹۱ در دفتر مهندس مهدی سعادتی برگزار شد، تنی چند از نمایندگان انجمن‌های پزشکی و روسای بیمارستان‌های خصوصی استان گیلان حضور داشتند.
دغدغه‌ی اصلی اعلام شده از سوی پزشکان در این نشست، شتابزدگی و فراهم نشدن زیرساخت‌های اولیه برای اجرای این طرح ملی بود. همچنین نمایندگان گروه‌های پزشکی با ابراز نگرانی از تامین مالی طرح با توجه به بدحسابی‌های گذشته از سوی سازمان‌های بیمه‌گر، از عالی‌ترین مقام دولتی استان گیلان درخواست کردند تا رفع ابهامات و نواقص این دستورالعمل از اجرایی شدن آن در این استان جلوگیری کند.
در این نشست استاندار گیلان نیز ضمن تایید و برحق دانستن بسیاری از نگرانی‌های جامعه‌ی پزشکی، استفاده از نظرات کار‌شناسی نمایندگان انجمن‌های پزشکی را در اجرای این طرح ضروری دانست و قول داد که نظرات آنان را به مراجع بالا‌تر و شخص رییس‌جمهور انتقال دهد.
مشروح گزارش این نشست در آینده‌ی نزدیک در همین سایت منتشر خواهد شد.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.