پزشک امین در گیلان: چالش‌ها، پیامدها، راهکارها

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

۹۰/۱۰/۲۶، سایت انجمن پزشکان عمومی رشت: همایش یک‌روزه‌ی «پزشک امین در گیلان: چالش‌ها، پیامدها، راهکارها» ساعت ۱۰ صبح جمعه ۱۳۹۰/۱۰/۳۰ در تالار اجتماعات بیمارستان پورسینای رشت برگزار خواهد شد. برگزارکنندگان این همایش شورای هماهنگی نظام پزشکی‌های گیلان، شورای هماهنگی انجمن‌های پزشکان عمومی گیلان و انجمن داروسازان گیلان هستند و قرار است در آن ضمن ارایه‌ی گزارشی از روند اجرای طرح «پزشک امین» و چالش‌های متعاقب آن در سه ماه گذشته و نیز اقدامات انجام شده از سوی نمایندگان صنفی پزشکان استان، راهکارهای آینده‌ی جامعه‌ی پزشکی در مواجهه با این طرح بررسی شود.
شورای هماهنگی انجمن‌های پزشکان عمومی گیلان و انجمن پزشکان عمومی رشت از همه‌ی همکاران عزیز برای شرکت در این همایش دعوت به‌عمل می‌آورند.


3 دیدگاه

محمد · ژانویه 16, 2012 در 9:06 ب.ظ

شرکت اکثریت پزشکان در این همایش نشان دهنده استحکام بدنه پزشکان عمومی است و باید باهم باشیم تا محکوم به انجام هر برنامه یا طرح یکجانبه ای که صرفا”منافعه بیمه گر و بیمه شده را در نظر میگیرند نباشیم به امید آن روز.

007 · ژانویه 17, 2012 در 11:31 ب.ظ

نذارین تامین اجتماعی ها اون روز حرف بزنن

007 · ژانویه 18, 2012 در 12:15 ب.ظ

بگذارید انروز ما حرف بزنیم نه اینکه تامین اجتماعی ها از تریبون ما استفاده کنند تا به حال که نامردی کرده اند و sms های دروغ داده اند

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.