انجمن پزشکان عمومی رشت به تاخیر پرداختی تامین اجتماعی اعتراض کرد

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

۱۷/۱۲/۸۹٫

نمایندگان انجمن پزشکان عمومی رشت در دیدار با مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان به تاخیرهای به‌وجود آمده در پرداخت مطالبات پزشکان عمومی طرف قرارداد این سازمان اعتراض کردند و خواستار اولویت دادن به پزشکان عمومی در پرداخت معوقات شدند.
این دیدار که سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه در دفتر دکتر محمدحسین شهدی‌نژاد برگزار شد، دکتر حمید اخوین، دکتر آنه‌محمد دوگونچی، دکتر حمید طهماسبی‌پور و دکتر مسعود جوزی حضور داشتند.
دکتر شهدی‌نژاد ضمن تاکید بر به‌حق بودن اعتراضات جامعه‌ی پزشکی عمومی، تاخیرهای به‌وجود آمده را در اثر مشکلات چند سال گذشته‌ی تامین اجتماعی دانست و ابراز امیدواری کرد که با خبرهای خوشی که از سیاست‌های کارٱمد مدیریت جدید این سازمان به گوش می‌رسد، سال آینده سال به‌روز شدن پرداخت‌های تامین اجتماعی به پزشکان و موسسات طرف قرارداد باشد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان همچنین با بیان این‌که اکنون برخلاف سال‌های گذشته تعیین اولویت پرداختی‌ها در سطح استان انجام نمی‌شود، قول داد بلافاصله پس از اتمام جلسه با تنظیم گزارشی موضوع اعتراض پزشکان عمومی استان را به سازمان مرکزی منعکس کند.
گفتنی است آخرین پرداختی تامین اجتماعی به پزشکان عمومی طرف قرارداد مربوط به مطالبات مهرماه ۸۹ بوده است.

 


3 دیدگاه

بهمن · آوریل 9, 2011 در 6:18 ب.ظ

آغاز دومین ماه فراموشی وپشت گوش انداختن بدهی های معوقه. مبارک باد

دكتر سيد كاظم ميرخان · می 2, 2011 در 4:41 ق.ظ

متاسفانه وارد هفتمین ماه بدهی تامین اجتماعی به پزشکان شدیم .
حقوق و عیدی کارکنان مطب و بدهی بانکهایمان همگی عقب افتاده که نتیجه اشتباه سیاستهای دولت محترم است زیرا با مراجعه به تامین اجتماعی پاسخ میدهند که هرگاه دولت محترم بدهی خود را به تامین اجتماعی پرداخت نمود ما هم بدهی خود را به پزشکان پرداخت خواهیم نمود . نتیجه آنکه ما پزشکان عمومی دست گریبان مشکلات زیادی شده ایم .

دكتر سي داظم ميرخان · مارس 12, 2012 در 8:54 ق.ظ

باز هم همت پزشکان رشت . ما در قزوین مهر ماه را هم نگرفته ایم . با محاسبه اسفند ماه شش ماه است که تامین اجتماعی پرداخت نکرده و ۵ ماه به داروخانه ها پرداخت نداشته است . متاسفانه مسئول مربوطه وعده سرخرمن سال دیگر را میدهد . سال قبل هم همین وعده را داده بودند .

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.