عوارض شغلی از خرداد ۸۷

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری گیلان طی نامه‌ای با اشاره به این‌که قانون مالیات بر ارزش افزوده در تاریخ ۸۷/۳/۲ به تایید شورای نگهبان رسیده است، موعد لغو معافیت‌های عوارضی را از تاریخ فوق اعلام کرد.
این نامه به شماره‌ی ۷۰۶۱۵-۴۲/۸۰ مورخ ۸۸/۷/۲۶ در پاسخ به نامه‌ی شماره‌ی ۱۳۴۸ مورخ ۸۸/۵/۳۱ دکتر انوش برزیگر، عضو شورای‌عالی نظام پزشکی کشور و رییس شورای هماهنگی نظام پزشکی‌های استان گیلان نوشته شده است و بدین ترتیب به‌نظر می‌رسد مطالبه‌ی عوارض شغلی از پزشکان برای سال‌های قبل از تاریخ فوق غیرقانونی خواهد بود. متن نامه‌ی دکتر برزیگر به‌شرح زیر است:
معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان
جناب آقای محمد اکبرزاده

سلام علیکم، احتراماً عطف به رونوشت نامه‌ی شماره‌ی ۸۰/۴/۳۶۳۵۹ مورخ ۸۸/۴/۱ (موضوع لغو کلیه‌ی معافیت‌ها از عوارض شهرداری‌ها و دهداری‌ها) چون اعضای این سازمان به‌دلیل برخورداری از قانون خاص و موادی از قانون نظام صنفی از پرداخت عوارض شهرداری معاف بوده‌اند، خواهشمند است به‌منظور ایجاد وحدت رویه در شهرداری‌های استان جواباً اعلام فرمایند که لغو کلیه‌ی معافیت‌ها از چه تاریخی لازم‌الاجرا می‌باشد. به‌نظر این سازمان چون لغو معافیت براساس تبصره‌ی ۲۵ ماده‌ی ۵۰ قانون مالیات بر ارزش افزوده صورت گرفته و قانون مزبور در تاریخ ۸۷/۲/۱۷ به تصویب رسیده است، تاریخ تصویب قانون ملاک محاسبه خواهد بود.

رده‌ها: اخبار صنفي

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.