هماهنگی برای تابلوی مطب‌ها

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

رییس سازمان نظام پزشکی رشت طی نامه‌ای به مهندس فریدونی، شهردار این شهر خواستار تشکیل نشست مشترکی به‌منظور هماهنگی و تبادل نظر در مورد تابلوهای پزشکی شد.
دکتر انوش برزیگر در این نامه با اشاره به این‌که در هفته‌های اخیر شهردار منطقه‌ی یک رشت اقدام به نامه‌نگاری با برخی پزشکان منطقه مبنی بر لزوم تعویض تابلوهای موجود مطب‌ها با تابلوی فلکسی کرده، آورده است:
این در حالی است که اقدام فوق بدون هماهنگی با این سازمان بوده و طبق بند ۳ از ماده‌ی ۳ قانون نظام پزشکی مصوب مجلس شورای اسلامی «تدوین مقررات و ضوابط خاص صنفی مربوط به استاندارد کردن تابلوها و سرنسخه‌های موسسات پزشکی و پزشکان و شاغلان حرف پزشکی و وابسته‌ی پزشکی» جزو وظایف و اختیارات سازمان نظام پزشکی است. از سوی دیگر اقدام فوق موجب تحمیل هزینه‌های غیرمنطقی به همکاران شده و شکایات مکرر آنان را در پی داشته است. بنابراین ضمن اعلام اعتقاد این سازمان به لزوم زیباسازی مبلمان شهری و سیمای شهری رشت، خواهشمند است نشست مشترکی در این زمینه با حضور مدیران محترم شهرداری و نظام پزشکی به‌منظور هماهنگی و تبادل نظر تشکیل و تا زمان نیل به نتیجه‌ی مطلوب، ابلاغیه‌ی مذکور لغو گردد.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.