انجمن پزشکان عمومی رشت در نامه ای خطاب به ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواستار توجه بیشتر به جایگاه پزشکان عمومی و تجدید نظر در تصمیم آن دانشگاه در حذف پزشکان عمومی از کمسیون ماده ۲۰شد

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

 

⭕️ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی گیلان
جناب آقای دکتر سالاری
سلام علیکم

✅با احترام همانطور که مستحضرید پزشکان عمومی به عنوان بزرگترین گروه از جامعه پزشکی کشور مشغول ارائه خدمت در خط اول سیستم بهداشت و درمان کشور هستند و ده‌ها مطب و درمانگاه عمومی ،اورژانس‌های بیمارستانی ،مراکز بهداشتی و درمانی و انواع موسسات پزشکی مکان‌هایی است که بیش از ۲۰۰۰ نفر از همکاران پزشکان عمومی مشغول ارائه خدمت به هموطنان عزیزمان هستند.
✅از حضرتعالی به عنوان بالاترین مقام سیستم بهداشت و درمان استان انتظار می رود که در تصمیم‌گیری‌ها و انتصابات خود همواره به این عزیزان توجه ویژه داشته و ضمن استفاده از این پتانسیل بزرگ اجرایی و مدیریتی، در تصمیم‌گیری‌های مربوطه نیز همواره مورد مشورت و توجه قرار گیرند .متأسفانه به نظر می‌رسد که در روند فعلی این جامعه بزرگ دیده نشده و در جایگاه‌های مختلف اقدام به حذف این عزیزان از نهادهای تصمیم‌گیری و مشورتی استان شده است ،یکی از مهمترین مراکز و کمیسیون‌هایی که قبلاً پزشکان عمومی در آن حضور داشته و به نظر می رسد ضروری است‌ این حضور تداوم داشته باشد کمیسیون ماده ۲۰ دانشگاه است .
✅در این کمیسیون دو عضو پزشک عمومی حاضر بودند که متاسفانه در ترکیب جدید هر دو نفر حذف شدند. لذا مستدعی است با توجه به درایتی که از حضرتعالی سراغ داریم و حساسیتی که در این کمیسیون و تصمیمات آن وجود دارد نسبت به معرفی یک نماینده از جامعه پزشکان عمومی استان در این کمیسیون عنایت لازم را مبذول فرمایید. با تشکر .

⭕️رونوشت ۱-ریاست کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی(جناب آقای دکتر نوبخت)

۲-ریاست محترم شورای هماهنگی نظام پزشکیهای استان
(جناب آقای دکتر برزیگر)

 

 


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.