پزشکان عمومی در انتخابات نظام پزشکی ثبت‌نام کنند

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

سایت انجمن پزشکان عمومی ایران: رییس انجمن پزشکان عمومی ایران با اشاره به اهمیت انتخابات انجمن پزشکان عمومی، بر لزوم حضور موثر پزشکان عمومی در انتخابات نظام پزشکی تاکید کرد.

دکتر عباس کامیابی با تاکید بر این‌که نظام پزشکی در نوع خود از مهمترین مسیرهای مطالبه‌گری پزشکان عمومی است، گفت: سازمان نظام پزشکی دارای قانون خاص و جایگاه وسیع تشکیلاتی و موثر در مبادی قدرت است اما اصلاحات درونی زیادی نیاز دارد تا از ظرفیت‌های قانونی آن نتایج بهتری حاصل شود.

وی افزود: از آن‌جایی که فرصت ثبت‌نام در انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی روز بیستم خرداد به پایان می‌رسد، توصیه می‌‌کنیم پزشکان عمومی علاقه‌مند و فعال در اولین فرصت نام‌نویسی کنند و همکاران شایسته و معتمدین صنفی اعم از جوانان و پیش‌کسوتان را نیز به این کار ترغیب کنند.
دکتر کامیابی با بیان این که یکی از وظایف مهم سازمان نظام پزشکی تنظیم روابط شاغلین حرف پزشکی است، تصریح کرد: حضور پزشکان عمومی در کنار معتمدین سایر گروه‌های پزشکی می‌تواند بر جامع بودن تصمیمات و رسیدن به اهداف متعالی سازمان کمک کند تا سهم‌خواهی‌های درون صنفی به کمترین میزان ممکن برسد.
رییس انجمن پزشکان عمومی ایران در پایان خطاب به گروه‌های صنفی و تشکیلاتی که مشغول تهیه فهرست‌های انتخاباتی هستند، گفت: انجمن پزشکان عمومی ایران معتقد به تعامل منصفانه با همه گروه‌های پزشکی است؛ مگر این‌که از دایره انصاف خارج شوند و جایگاه شایسته‌ای برای طب عمومی به‌عنوان طب پایه در نظر نگیرند.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.