اکنون که انتخابات به انجام رسیده است…

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

پیام تشکر ریاست انجمن پزشکان عمومی ایران
سپاس از همکاران و همیاران
اکنون که انتخابات هیات مدیره و بازرسی انجمن پزشکان عمومی ایران به انجام رسیده است، لازم است تا بدین‎وسیله از کلیه عزیزانی که در این فرآیند مبارک سهم داشته‎اند، به نوبه خود و از طرف هیات مدیره محترم قدردانی نمایم:
همه همکارانی که با آرای خود در این حرکت عظیم سهیم بوده و موجبات انگیزه هیات مدیره و بازرس آتی انجمن را فراهم نمودند.
کلیه کاندیداهای محترم که مسوولانه خود در سرنوشت آتی انجمن دخیل نموده و شجاعانه خود را در معرض رقابت و انتخاب همکاران قرار دادند.
مسوولین محترم کمیسیون انجمن‎های علمی وزارت بهداشت و گروه پیشتیبانی سامانه انتخابات، که با همراهی شبانه‎روزی در اجرا و نظارت بر انتخابات معاضدت نمودند.
اعضای گرانقدر هیات مدیره و بازرس انجمن که انتهای چهار سال مرارت را با سعه صدر به این همت بلند پیوند زدند. خصوصا آنان که اندیشمندانه این بستر را برای اندیشه‎هایی دیگر مهیا ساختند.
اعضا و مسوولین معزز شعب، شورای هماهنگی، کمیته‎های تخصصی و علی‎الخصوص کمیته رسانه که در پویایی این انتخابات سنگ تمام گذاشتند.
کمیته انتخابات انجمن که با مسوولیت‎پذیری و شفاف‎سازی مقدمات انتخابات، نظام‎مندی این فرآیند را موجب گردیدند.
در پایان آرزو می‎کنم که همه منتخبین، پاسخ این همه تلاش و اعتماد که سرمایه‎ای گرانسنگ و فاخر است، را به کمال درک نموده و پشتوانه همت و برنامه‎های ارتقای طب عمومی نمایند.
نتایج هر چه که باشد برای همگان مقبول و میمون است. همه کاندیداهای منتخب و غیرمنتخب و همه هواداران و ائتلاف‎ها، ایمان بیاوریم که در سه سال آتی ضمن مطالبه‎گری و نظارت بر برنامه‎ها، جماعتی واحد باشیم و منتخبین را به حق نماینده خود بدانیم.
دکتر عباس کامیابی
رییس انجمن پزشکان عمومی ایران


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.