حمایت نظام پزشکی رشت از مهندس جعفرزاده در انتخابات مجلس شورای اسلامی

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

 انجمن پزشکان عمومی رشت: هیات مدیره‌ی سازمان نظام پزشکی شهرستان رشت در انتخابات دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی از مهندس غلامعلی جعفرزاده حمایت خواهد کرد. بنا بر مصوبات نشست دوشنبه ۲۶ بهمن این هیات مدیره، همچنین آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده‌ی رهبری در استان و امام جمعه‌ی رشت، نامزد مورد حمایت نظام پزشکی رشت در انتخابات مجلس خبرگان خواهد بود.

در بیانیه‌ی انتخاباتی نظام پزشکی رشت با اشاره به شرایط ویژه‌ی جامعه‌ی پزشکی در یک سال اخیر و تاثیری که حضور نمایندگانی کارشناس، آگاه و شجاع می‌تواند بر مسایل صنفی و حرفه‌ای پزشکان داشته باشد، آمده است: «مهندس غلامعلی جعفرزاده علی‌رغم تحصیلات غیرمرتبط با پزشکی، در چهار سال گذشته با مطالعه‌ی دقیق طرح‌های نظام سلامت از جمله طرح تحول نظام سلامت و برگزاری نشست‌های منظم همفکری با نمایندگان جامعه‌ی پزشکی و موضع‌گیری‌های منصفانه، شجاعانه و کارشناسی نشان داده‌ است که می‌تواند نماینده‌ی مطلوبی نه‌تنها برای پزشکان گیلانی که برای همکاران ما در سطح کشور باشد.»

متن بیانیه‌ی انتخاباتی هیات مدیره‌ی نظام پزشکی رشت به‌شرح زیر است:

اعضای محترم جامعه‌ی پزشکی شهرستان رشت
با سلام
انتخابات دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی در پیش است. این‌که این انتخابات و ترکیب نمایندگان برآمده از آن می‌تواند چه تاثیری بر آینده و سرنوشت ملت بزرگ ایران داشته باشد، امری است که در پیشگاه همکاران نیازی به باز گفتنش نیست. اما در این میان آن‌چه به‌طور اخص برای ما اهمیت دارد، شرایط ویژه‌ی جامعه‌ی پزشکی در یک سال اخیر و تاثیری است که حضور نمایندگانی کارشناس، آگاه و شجاع می‌تواند بر مسایل صنفی و حرفه‌ای ما داشته باشد. از این روست که هیات مدیره‌ی سازمان نظام پزشکی شهرستان رشت در این دوره برای نخستین بار در تاریخ این سازمان، تصمیم به معرفی نماینده‌ای گرفته است تا با تشویق همکاران محترم به پشتیبانی و رای دادن به او، بتواند دیدگاه‌های صنفی خود را طی چهار سال آینده به‌ویژه در بزنگاه‌های مهم بی‌واسطه به کمیته‌های کارشناسی و صحن علنی مجلس منتقل سازد.
همکاران محترم
نماینده‌ی مورد نظر ما برای انتخابات دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی در شهرستان رشت مهندس غلامعلی جعفرزاده است. ایشان علی‌رغم تحصیلات غیرمرتبط با پزشکی، در چهار سال گذشته با مطالعه‌ی دقیق طرح‌های نظام سلامت از جمله طرح تحول نظام سلامت و برگزاری نشست‌های منظم همفکری با نمایندگان جامعه‌ی پزشکی و موضع‌گیری‌های منصفانه، شجاعانه و کارشناسی نشان داده‌ است که می‌تواند نماینده‌ی مطلوبی نه‌تنها برای پزشکان گیلانی که برای همکاران ما در سطح کشور باشد. بنابراین از شما همکاران عزیز جامعه‌ی پزشکی و پیراپزشکی شهرستان رشت دعوت می‌کنیم با حضور گسترده در انتخابات پیش رو و رای به نامزد مورد پشتیبانی سازمان نظام پزشکی رشت، همبستگی خود را در حمایت از منافع صنفی خانواده‌ی پزشکی به نمایش بگذارید.
هیات مدیره‌ی سازمان نظام پزشکی شهرستان رشت

photo_2016-02-22_09-37-01-500x359

به‌نقل از سایت پزشکان گیل


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.