مصوبات هشتمین نشست هیات مدیره‌ی نهم

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

زمان: سه‌شنبه ۲۴/۹/۹۴، از ساعت ۳۰/۲۱ تا ۳۰/۲۳
مکان: نظام پزشکی رشت
حاضران: اعضای هیات مدیره دکتر ابراهیمی، دکتر امیدی، دکتر جوزی، دکتر دوگونچی، دکتر طهماسبی‌پور، دکتر عصاری و دکتر معصومی و بازرس دکتر نرگسی
غایبان: دکتر حج‌فروش، دکتر مرادی
اعضا درباره‌ی دستور جلسه بحث و تبادل نظر کردند و موارد زیر تصویب شد:
مصوبات:
۱- تعیین تاریخ منظم جلسات هیات مدیره در دومین سه‌شنبه‌ی هرماه
۲- جمع‌آوری حق عضویت اعضای انجمن در سال ۹۴ (طبق اعلام انجمن مرکزی، میزان حق عضویت ۲۰ هزار تومان است)
۳- گزارش رییس انجمن از جلسات برگزار شده در حوزه‌ی مشاورین ریاست دانشگاه درباره‌ی نظارت بر داروخانه‌ها در مورد دادن داروی بدون نسخه و پیشنهاد انجمن در این زمینه و نیز نظارت بر عطاری‌ها و سایر مراکز غیرپزشکی که در امر پزشکی دخالت می‌کنند. همچنین تقویت نظارت بر مراکز درمان اعتیاد و شفاف‌سازی در صدور مجوز این مراکز مطرح شد.
در مورد مراکز درمان اعتیاد نامه‌ای برای ریاست دانشگاه توسط انجمن تهیه و درخواست شفاف‌سازی و رعایت عدالت در صدور مجوز مراکز مزبور شد. در این نامه تاکید شد:
– با توجه به این‌که در سال ۹۳ اعلام شد ظرفیت مجوز‌های صادره در کل استان به‌ویژه شهرستان رشت پر است، مجوز جدیدی تحت هیچ عنوانی صادر نشود و مجوز‌های صادره در سال ۹۴ نیز مورد بازبینی قرار گیرد.
– در صورت ایجاد ظرفیت‌های جدید، کسانی در اولویت قرار گیرند که از سال‌ها پیش در نوبت اخذ مجوز هستند.
۴- طرح‌های پزشک خانواده در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، حاشیه‌ی شهرها و شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر و مشکلات به‌وجود آمده برای همکاران در این مناطق بررسی شد. همچنین طرح مجتمع سلامت با تفصیل بیشتری مورد بحث قرار گرفت و نکات مثبت و منفی آن مطرح شد. در‌ ‌نهایت مقرر شد فایل همه‌ی طرح‌ها در سایت و گروه تلگرام انجمن قرار داده شود تا همکاران آن‌ها را مطالعه کنند و در یک گردهمایی با حضور اعضا بررسی و برای راهکار‌های آتی نظرسنجی شود.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.