معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی: پزشکان عمومی در تدوین برنامه‌ی ششم توسعه مشارکت کنند

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

345سایت انجمن پزشکان عمومی رشت: معاون امور اجتماعی و عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در دیدار با هیات مدیره‌ی انجمن پزشکان عمومی ایران، خواستار معرفی دو نماینده از سوی این انجمن برای مشارکت در تدوین برنامه‌ی ششم توسعه شد.

به گزارش سایت انجمن پزشکان عمومی ایران، دکتر سعید نمکی که در پی درخواست انجمن پزشکان عمومی ایران، عصر جمعه ۲۳ مرداد در سازمان نظام پزشکی تهران در دیداری دوستانه میهمان هیات مدیره‌ی انجمن بود، ضمن تاکید بر اعتقاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور مبنی بر دریافت نظرات کارشناسی نهادهای مدنی برای تدوین برنامه‌ها، از این‌که در تدوین برنامه‌های گذشته نقش نهادهای مدنی و فعالین اجتماعی و فرهنگی بسیار کم‌رنگ بوده است اظهار تاسف کرد.

در این نشست که در آن چند تن از اعضای شورای‌عالی و رییس مجمع عمومی نظام پزشکی، دبیر مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی و رییس شورای هماهنگی انجمن‌های پزشکان عمومی کشور نیز حضور داشتند، دکتر علی نوبخت، دبیر مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی، به سرنوشت‌ساز بودن این برهه‌ی زمانی اشاره کرد و از همه‌ی نهادها و انجمن‌ها خواست تا قدر فرصت به‌دست آمده را بدانند. وی همچنین از مقامات دولتی هم خواست که با مشاهده‌ی عزم ملی جامعه‌ی پزشکی برای شرکت در اصلاح نظام سلامت، از همکاری و همفکری نمایندگان این جامعه بهره ببرند.

شرح کامل جزییات این نشست طی روزهای آینده در وب‌سایت انجمن پزشکان عمومی ایران منتشر خواهد شد.

 


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.