دکتر عصاری دبیر انجمن پزشکان عمومی رشت شد

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

_DSC8541سایت انجمن پزشکان عمومی رشت: به‌دنبال پذیرش استعفای دکتر مسعود جوزی در نشست ۱۳ تیر هیات مدیره‌ی انجمن پزشکان عمومی رشت، دکتر آرش عصاری به‌اتفاق آرا به‌عنوان دبیر این انجمن برگزیده شد.
متن نامه‌ی استعفای دکتر جوزی به‌شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حمید طهماسبی‌پور
ریاست محترم انجمن پزشکان عمومی رشت
با سلام و احترام
با توجه به این‌که:
۱- نامه‌نگاری برخی از اعضای انجمن به کمیسیون انجمن‌های علمی گروه‌های پزشکی وزارت بهداشت در اعتراض به تصدی مسوولیت دبیری انجمن از سوی من، پس از گذشت چند ماه هنوز پاسخی در پی نداشته است؛ و
۲- با ادامه‌ی این روند احتمال اختلال در عملکرد انجمن می‌رود؛ و
۳- در نشست دیروز هیات مدیره‌ی انجمن پزشکان عمومی ایران مسوولیت کمیته‌ی رسانه و ارتباطات بر عهده‌ی من گذاشته شده که صرف وقت و تمرکز بیشتری را می‌طلبد؛
خواهشمندم استعفای مرا از مسوولیت دبیری انجمن بپذیرید.
من، همان‌گونه که بارها گفته‌ام، پس از ۱۸ سال حضور در هیات مدیره‌ی انجمن پزشکان عمومی رشت، این انجمن را خانه‌ی اول و آخر خود می‌دانم. با توجه به این پیشینه و نیز جایگاه بلندی که انجمن رشت در سطح کشور دارد، بدیهی است این استعفا تنها به مسوولیت‌های دبیری محدود بوده و همچون همیشه در کنار شخص جناب‌عالی و هیات رییسه‌ی محترم به وظایف محوله و تعهداتم در برابر اعضای ارجمند انجمن پزشکان عمومی رشت پایبند و پایدار خواهم بود.
با سپاس
دکتر مسعود جوزی


2 دیدگاه

دکتر بهمن مشفقی · جولای 6, 2015 در 3:37 ب.ظ

دکترمسعود عزیز این پیام شما : من، همان‌گونه که بارها گفته‌ام، پس از ۱۸ سال حضور در هیات مدیره‌ی انجمن پزشکان عمومی رشت، این انجمن را خانه‌ی اول و آخر خود می‌دانم.
بیش از پیش به انجمن اعتبار بخشیدید وآنها هم همیشه شما را نه در کنار خود، بلکه در خود دارند. موفق باشید

دكتر حميد طهماسبي پور · جولای 6, 2015 در 6:37 ب.ظ

دکتر جوزی گرامی خدمات ارزنده و بی بدیل جنابعالی موجب اعتلای انجمن پزشکان عمومی بوده و هست . سپاسگزارم و آرزوی سربلندی و استواری در مسئولیت جدید را برای شما دارم. دکتر عصاری عزیز حسن اعتماد همکاران به جنابعالی را تبریک گفته و امیدوارم در خدمت به جامعه ی پزشکان عمومی موفق و سربلند باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.