صورت‌جلسه‌ی دومین نشست هیات مدیره‌ی نهم

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

زمان: یکشنبه ۹۳/۱۲/۱۸، از ساعت ۲۱/۳۰ تا ۰۱/۰۰ بامداد دوشنبه
مکان: نظام پزشکی رشت
حاضرین: اعضای هیات مدیره دکتر ابراهیمی، دکتر امیدی، دکتر جوزی، دکتر حج‌فروش، دکتر دوگونچی، دکتر طهماسبی‌پور، دکتر عصاری و دکتر معصومی و بازرس دکتر نرگسی
غایب: دکتر مرادی
اعضای جلسه درباره‌ی موارد دستور جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند و موارد زیر تصویب شد:
۱. دکتر امیدی درباره‌ی الزامات و اشکالات قانونی طرح تحول سلامت تحقیق و نتیجه را در جلسه‌ی بعد ارایه کنند.
۲. انجمن با ارسال ای‌میل، نظر اعضا را درباره‌ی طرح تحول سلامت بپرسد تا از نظر بدنه‌ی صنف و پیشنهادهای احتمالی آگاه شود.
۳. پس از تعطیلات عید، نشست‌های منطقه‌ای درباره‌ی موضوعات مختلف صنفی از جمله طرح تحول سلامت و تعرفه‌ها برگزار شود. دعوت‌نامه فقط برای اعضا ارسال شود ولی از حضور پزشکان غیرعضو هم استقبال شود.
۴. تشکیل گروه از اعضای انجمن پزشکان عمومی رشت در برنامه‌ی نرم‌افزاری تلگرام توسط دکتر محزون مسوول تشکیلات، به‌عنوان راه ارتباطی هیات مدیره و اعضا و اطلاع‌رسانی اخبار و… مصوب شد.
۵. با استناد به نامه‌ی دکتر زالی درباره‌ی حضور کار‌شناسان پزشک عمومی در هیات‌های انتظامی نظام پزشکی، مصوب شد نامه‌ای به نظام‌ پزشکی نوشته و درخواست کار‌شناس و اعلام آمادگی برای معرفی کار‌شناسان زبده‌ی پزشک عمومی به نظام پزشکی مطرح شود.
۶. دکتر نرگسی، به‌عنوان بازرس انجمن، در صورت تمایل نامه‌ای به هیات مدیره‌ی مرکزی بنویسد و از سوی خود پیشنهاد حذف بند ۸ ماده‌ی ۴ آیین‌نامه‌ی برگزاری جلسات هیات مدیره‌ی انجمن پزشکان عمومی ایران را مطرح کند.
۷. دکتر نرگسی، به‌عنوان بازرس انجمن، در صورت تمایل نامه‌ای به کمیسیون انجمن‌های تخصصی وزارت بهداشت بنویسد و در زمینه‌ی ابقای دبیر و رییس انجمن در سمت‌ خود بیش از دو دوره استعلام کند و بپرسد آیا دوره‌های قبلی مشمول این قانون می‌شود یا از این پس قابل اجراست.
۸. مصوب شد انجمن نامه‌ای به صدا و سیمای استان گیلان بنویسد و پیشنهاد کند که در برنامه‌های آموزش سلامت برای عموم مردم از همکاران پزشک عمومی استفاده کنند و انجمن آمادگی خود را برای معرفی کار‌شناسان پزشک عمومی به صدا و سیما اعلام کند.
۹. مصوب شد نشستی با ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار و درباره‌ی مسایل مختلف پزشکان عمومی از جمله حل مشکلات پزشکان عمومی شاغل در بخش اورژانس بیمارستان‌ها (به‌ویژه بیمارستان دکتر حشمت) مذاکره و چاره‌جویی شود.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.