نتایج انتخابات نظام پزشکی صومعه‌سرا و ماسال

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

سایت انجمن پزشکان عمومی رشت: با برگزاری انتخابات نظام پزشکی در صومعه‌سرا و ماسال، در گروه پزشکان دو پزشک عمومی برای بار نخست و در سایر گروه‌ها نیز اعضای جدیدی برای اولین بار به هیات مدیره‌ راه یافتند.

در گروه پزشکان دکتر مهران پوراحمد (متخصص اطفال)، دکتر مهدی فتحی، دکتر رویا ایزدی، دکتر اکبر حیدری، دکتر مهدی مقدم راد و دکتر سیدنجات‌الدین دریاباری پزشکان عمومی به‌ترتیب کسب آرا به ترکیب هیات مدیره راه یافتند. دکتر سیدکامل موسوی و دکتر بهروز دیده‌بان نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. همچنین در گروه دندانپزشکان دکتر حسن خاکزاد، در گروه داروسازی دکتر کیان یعقوبی، در گروه مامایی سیده رقیه حسنی ضیابری و در گروه لیسانس‌های پروانه‌دار سیداسماعیل ابراهیم موسوی (فیزیوتراپیست) بیشترین رای را برای ورود به هیات مدیره به‌دست آوردند.

گفتنی است در گروه پزشکان دکتر ایزدی و دکتر مقدم و در سایر گروه‌ها همه‌ی همکاران برای نخستین بار به عضویت هیات مدیره‌ی نظام پزشکی صومعه‌سرا و ماسال درآمده‌اند.

انجمن پزشکان عمومی رشت موفقیت این همکاران را دربه‌دست آوردن رای اعتماد جامعه‌ی پزشکی و پیروزی در انتخابات نظام پزشکی صومعه‌سرا و ماسال شادباش می‌گوید.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.