مجمع عمومی انجمن پزشکان عمومی اصفهان برگزار شد

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

مجمع عمومی عادی سالیانه‌ی انجمن پزشکان عمومی اصفهان در تاریخ ۱۹/۷/۸۷ برگزار شد. در این مجمع ابتدا دکتر جوانبخت، دبیر این انجمن، گزارشی از فعالیت سال گذشته‌ی آن ارایه کرد و ضمن جلب توجه مسوولان به مشکلات مختلف صنفی پزشکان عمومی، درخواست کرد در طرح چهار شهرک سلامتی که پروژه‌ی آن در اصفهان در حال اجراست معیشت پزشکان و توانایی مالی آن‌ها در نظر گرفته شود. همچنین دکتر مصلحی، نایب رییس و دکتر زادهوش، رییس انجمن پزشکان عمومی اصفهان نیز طی سخنانی مشکلات خاص این صنف از جمله کمی پرداخت سازمان‌های بیمه‌گر و عدم استفاده از پزشکان عمومی در پست‌های مدیریتی را برشمردند.
در این جلسه همچنین تعدادی از پزشکان نظرات خود را در خصوص وضعیت نابسامان خیریه‌ها و دارالشفاها و استثمار پزشکان جوان در این مراکز و نیز عدم تصویب ویزیت تخصصی برای پزشکان با سابقه‌ی بالای ۱۵ سال بیان کردند.
دکتر شهرزاد، نماینده‌ی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، سخنران بعدی بود که اجرای صحیح و اصولی سیستم ارجاع و پزشک خانواده را کلید حل مشکلات پزشکان عمومی دانست و همچنین خواستار تقویت انجمن‌های پزشکی شد تا بتوانند با انجام منظم امور کارشناسی با مسوولان در ارتباط باشند.
آخرین سخنران مجمع نیز دکتر داودی، نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان بود که آمادگی شورای شهر را برای همکاری با پزشکان در خصوص اموری که به مدیریت شهری برمی‌گردد اعلام کرد.

رده‌ها: اخبار انجمن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.