«پزشکان» ۵ منتشر شد

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

پنجمین شماره از دور جدید «پزشکان» (نشریه‌ی داخلی انجمن پزشکان عمومی رشت) در ۸ صفحه منتشر شد. صفحه‌ی اول این نشریه که به‌کوشش کمیته‌ی انتشارات انجمن پزشکان عمومی رشت منتشر شده است، به گزارش مجمع عمومی دی‌ماه این انجمن اختصاص دارد و در صفحات دیگر علاوه بر اخبار صنفی، مقالاتی با عناوین «پزشکان عمومی و رضایت شغلی»، «سازمان صنفی و مصایب پزشکان عمومی»، «نظام ملی سلامت در ایران»، «سلکوکسیب و عوارض آن»، «درمان دیابت»، «همه‌گیری آنفلوانزای ۱۹۱۸» و «معرفی یک ماده‌ی مورد سوءمصرف جدید: پان» به‌چشم می‌خورد.
در «حرف اول» این شماره آمده است:
۱٫    نوروز، بهار و سال نو بر همکاران عزیزمان مبارک باشد. برای همه‌ی شما و خانواده‌ی محترم‌تان سالی پربار و سرشار از تندرستی، شادی، سرافرازی و زیبایی آرزو می‌کنیم. امیدواریم انجمن پزشکان عمومی رشت در سال جدید نیز با به‌نمایش گذاشتن شایستگی خویش در دفاع از منافع مشترک صنفی، کماکان از پشتیبانی شما اعضای فرهیخته برخوردار باشد.
۲٫    این پنجمین شماره از دور جدید انتشار نشریه‌ی داخلی انجمن پزشکان عمومی رشت است، ولی از یک منظر می‌توان اولین شماره به‌حسابش آورد. این شماره اولین شماره‌ای است که دایره‌ی گردآورندگان و مولفان آن از جمع هیات مدیره‌ی انجمن فراتر رفته و به کمیته‌ی انتشارات آن سپرده شده است. از تک‌تک اعضای این کمیته، چه آنان که در این شماره مقالات‌‌شان را می‌خوانید و چه آنان که فرصت انتشار مطالب‌شان به شماره‌های بعد افتاده است سپاسگزاریم و از شما همکار عزیز نیز دعوت می‌کنیم به این جمع صمیمی بپیوندید. تا همین‌جا هم با اتکا به یاری این دوستان می‌توانیم قول دهیم در سال آینده نشریه‌ای پربارتر از لحاظ تنوع مقالات صنفی، علمی و اجتماعی و با فواصل انتشار کمتر (دست‌کم هر دو ماه یک‌بار) خواهیم داشت.
۳٫    همین‌طور که می‌دانید، انتشار این نشریه به‌کمک دوستان بزرگواری میسر می‌شود که در قالب اسپانسر، هزینه‌ی مالی انتشار آن را تقبل می‌کنند. در این‌جا قدردانی خود را تقدیم همه‌ی اسپانسرهای این پنج شماره می‌کنیم، از جمله اسپانسرهای محترم این شماره، آقایان دکتر سیدناصر دهقانی و دکتر کامبیز فرید مرندی در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی مارلیک.
۴٫    باز همین‌جا فرصت را غنیمت می‌شمریم و از همکاران علاقه‌مندی که دستی در اینترنت دارند (از طراحی سایت تا وبلاگ‌نویسی) برای هر گونه همکاری با سایت انجمن دعوت می‌کنیم. باشد که با کمک تمامی اعضای انجمن پزشکان عمومی رشت، نشریه و سایتی به‌روزتر، خواندنی‌تر، معتبرتر و درخور نام و شأن انجمن‌مان داشته باشیم.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.