تبریک به دکتر شهدی‌نژاد، تقدیر از دکتر قاهری

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

007به‌دنبال مدیریت درمان دکتر محمدحسین شهدی‌نژاد در تامین اجتماعی استان گیلان، دکتر حمید اخوین، رییس انجمن پزشکان عمومی رشت، طی نامه‌ای تصدی این مسوولیت را به وی تبریک گفت. متن این نامه به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر محمدحسین شهدی‌نژاد
مدیریت محترم درمان تامین اجتماعی استان گیلان

با سلام و احترام
بدین‌وسیله تصدی سمت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را که بی‌تردید نشانی دیگر از شایستگی‌های فردی و مدیریتی آن دوست عزیز و به‌ویژه توانایی جناب‌عالی در کسب اعتماد جامعه‌ی پزشکی استان است، از طرف خود و سایر اعضای انجمن پزشکان عمومی رشت صمیمانه‌ تبریک گفته و برای‌تان در این مسوولیت جدید نیز چون همیشه آرزوی توفیق بیش از پیش دارم.
با بهترین آرزوها
دکتر حمید اخوین

گفتنی است دکتر شهدی‌نژاد پزشک عمومی، عضو هیات مدیره‌ی سازمان نظام پزشکی رشت و کاندیدای انجمن در انتخابات سال گذشته‌ی این سازمان بوده و پیش از این ریاست دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان را برعهده داشته است.

از راست: دکتر شهدی‌نژاد، دکتر قاهری
از راست: دکتر شهدی‌نژاد، دکتر قاهری

دکتر اخوین همچنین در نامه‌ی جداگانه‌ای از زحمات دکتر مجید قاهری مدیر درمان سابق تامین اجتماعی استان تقدیر کرد:
دوست گرامی، جناب آقای دکتر مجید قاهری
با سلام و احترام
پزشکان عمومی استان گیلان شخصیت شایسته و مدیریت توانمند جناب‌عالی را در دوران تصدی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، که به‌حق نمونه‌ای مثال‌زدنی از مدیران موفق بومی استان بودید، از یاد نخواهند برد.
بدین‌وسیله ضمن اعلام قدردانی و سپاس اعضای انجمن پزشکان عمومی رشت از زحمات و خدمات صمیمانه‌ی جناب‌عالی به جامعه‌ی پزشکی استان گیلان در این مدت، برای‌تان در ادامه‌ی فعالیت‌های درمانی و مدیریتی آرزوی توفیق بیش از پیش دارم.
‌با بهترین آرزوها
دکتر حمید اخوین


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.