تعرفه‌ی موقت ویزیت پزشکان عمومی رشت

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

anjoman-logo3انجمن پزشکان عمومی رشت با صدور بیانیه‌ای، تعرفه‌ی سال گذشته‌ی پزشکان عمومی در بخش خصوصی را به‌عنوان تعرفه‌ی موقت ویزیت پزشکان عمومی این شهرستان اعلام کرد. متن این بیانیه به‌شرح زیر است:

اعضای محترم انجمن پزشکان عمومی شهرستان رشت
با سلام و احترام
همان‌گونه که استحضار دارید، تعرفه‌های سال ۱۳۸۸ خدمات تشخیصی و درمانی، چه در بخش دولتی و چه بخش خصوصی، هنوز اعلام نشده است و به‌نظر نمی‌رسد پیش از اواخر خردادماه اعلام شود. به‌همین دلیل هیات مدیره‌ی انجمن پس از مشورت با شما همکاران عزیز در نشست‌های مناطق چهارگانه‌ی رشت، تصمیم گرفته است به‌منظور هماهنگی نرخ خدمات پزشکی عمومی در سطح این شهرستان، تا زمان اعلام تعرفه‌های جدید، تعرفه‌ی سال گذشته‌ی پزشکان عمومی در بخش خصوصی (مصوب سازمان نظام پزشکی) را به‌عنوان حداقل نرخ مورد توافق اعلام کند. بنابراین از کلیه‌ی همکاران محترم خواهشمند است فعلاً تعرفه‌های زیر را به‌عنوان حداقل تعرفه‌های پزشکان عمومی رعایت فرمایند:

ویزیت پزشکان عمومی (آزاد):
۵۰۰۰ تومان
ویزیت پزشکان عمومی (بیمه):
۳۰۰۰ تومان

با سپاس
هیات مدیره‌ی انجمن پزشکان عمومی رشت

رده‌ها: اخبار انجمن

1 دیدگاه

javanbakhatmasoud · آوریل 28, 2009 در 12:54 ب.ظ

با سلام وتشکر از شما که با همان تعرفه سال قبل موقتا ادامه ارایه خدمات میدهید. کاش بیمه تقبل تعرفه خصوصی را زودتر قبول می کردند. و پزشکان بالا تر از ۱۵ سال قرارداد بیمه که مطب فعال دارند را معادل متخصص قرار دهند. دکتر جوانبخت.

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.