انجمن پزشکان عمومی رشت به تامین اجتماعی استان: مابه‌التفاوت فروردین و اردیبهشت را پرداخت کنید

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

انجمن پزشکان عمومی رشت ضمن تاکید بر لزوم پرداخت مابه‌التفاوت تعرفه‌های فروردین و اردیبهشت سال ۱۳۸۷ پزشکان طرف قرارداد تامین اجتماعی، خواستار تسریع در پرداخت مطالبات ماه‌های اخیر شد.
متن نامه‌ی مورخ ۸۷/۱۲/۱۳ رییس انجمن پزشکان عمومی رشت، به رییس دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان گیلان بدین شرح است:

جناب آقای دکتر شهدی‌نژاد
ریاست محترم اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان گیلان

با سلام و احترام
بازگشت به نامه‌ی شماره‌ی ۲۶۳ مورخ ۸۷/۷/۷ این انجمن در مورد پرداخت مابه‌التفاوت تعرفه‌های فروردین و اردیبهشت سال ۱۳۸۷ به پزشکان طرف قرارداد آن سازمان، و پیگیری‌ها و مذاکرات به‌عمل آمده، ظاهراً نظر اداره کل درمان غیرمستقیم آن سازمان مبنی بر امکان پرداخت مابه‌التفاوت فوق به‌شرط عدم دریافت مابه‌التفاوت از بیمه‌شدگان است. بنابراین از آن‌جا که طبق مستندات موجود، هیچ‌یک از پزشکان عمومی شهرستان رشت در دو ماه فوق‌الذکر مبلغی بیش از تعرفه‌ی سال ۱۳۸۶ مصوب دولت در بخش خصوصی از بیماران دریافت نکرده‌اند، خواهشمند است نسبت به پرداخت مابه‌التفاوت مذکور دستورات لازم صادر فرمایند.
ضمناً برخلاف روال سال‌های گذشته، اخیراً در پرداخت مطالبات پزشکان طرف قرارداد تاخیر زیادی وجود دارد که خواهشمند است با رسیدگی به مورد فوق، در تسریع پرداختی‌ها نیز اقدامات لازم به‌عمل آید.
با تشکر
دکتر حمید اخوین
رییس

گفتنی است در بخشنامه‌ی هیات دولت مبنی بر ابلاغ تعرفه‌های درمانی سال ۸۷، تاکید شده بود که تعرفه‌های فوق از ابتدای سال لازم‌الاجرا خواهد بود.

دسته‌ها: اخبار انجمن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.