بیانیه‌ی انتخاباتی انجمن پزشکان عمومی لاهیجان

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

lahijan2انجمن پزشکان عمومی لاهیجان با صدور بیانیه‌ای ضمن تشویق همکاران به حضور در انتخابات نظام پزشکی، نامزدهای پیشنهادی خود برای انتخابات این شهرستان را اعلام کرد:
چراغ خانه‌ی خود را روشن نگه داریم!
همکاران محترم جامعه‌ی پزشکی!
نظام پزشکی خانه‌ی همه‌ی ماست و گرما و سرمای آن را همه‌ی ساکنین خانه احساس خواهند کرد. مسلماً همه‌ی ما از این خانه انتظار داریم که سرای امنی برای ما باشد. اما برای این‌که نظام پزشکی را پناهگاهی در مقابل ناملایمات بیابیم نخست باید این خانه را حفظ کنیم و چهارچوب‌های آن را محکم کنیم که این امر میسر نمی‌شود جز با رای ما.
به یاد داشته باشیم انتخابات نظام پزشکی یکی از محدود فرصت‌هایی است که اعضای جامعه‌ی پزشکی می‌توانند در سرنوشت خود نقش داشته باشند، باز هم به خاطر داشته باشیم که این سازمان به دلیل ظرفیت‌های قانونی بالقوه‌‌ی خود مطرح‌‌ترین نهاد صنفی جامعه‌ی پزشکی است پس همه‌ی همکاران، حتی آنان که در پی‌گیری مطالبات‌شان به سازمان نظام پزشکی انتقاداتی دارند، حداقل برای اصلاح آن می‌باید در انتخابات ۲۷ دی ماه شرکت کنند و تحقق این امر به همه نشان خواهد داد که ما اعضای جامعه‌‌ی پزشکی در پی‌گیری مطالبات خود چقدر جدی هستیم؛ ولی اگر انتخابات صنف خود را جدی نگیریم خود به همه اعلام کرده‌ایم که ما و صنف‌مان را نادیده بگیرند.
همکاران محترم، پزشکان عمومی لاهیجان و سیاهکل!
همه می‌دانیم که جایگاه کنونی ما در نظام سلامت کشور با جایگاه واقعی آن فاصله‌ی بسیار دارد و در سامان دادن نظام سلامت فقط اتحاد و هم‌دلی و استفاده از همه‌ی امکانات نهادهای صنفی قانونی می‌تواند ما را در احقاق حقوق خود موفق سازد و در شرایط کنونی کشور، نظام پزشکی با توجه به امکانات بالقوه‌ی قانونی خود یکی از مهم‌ترین این نهادهاست. پس این انتخابات را دست‌کم نگیرید چون عدم شرکت در آن شاید پشیمانی چندین ساله را به‌دنبال داشته باشد.
همکاران ارجمند!
روز جمعه ۲۷ دی ماه صندوق انتخابات نظام پزشکی پذیرای رای همه‌ی همکارانی است که به حداقل حقوق شهروندی خود آگاهند و قصد دارند که احترام به آن را به دیگران یادآوری کنند. از این رو انجمن پزشکان عمومی نیز از همه‌ی همکاران و اعضای خود می‌خواهد که در انتخابات یکی از مهم‌ترین نهادهای صنفی کشور شرکت کنند. استقبال همکاران برای کاندیداتوری در انتخابات موجب مسرت وافر انجمن گردیده است و این انجمن آن را نشانه‌ای از توجه‌ی همکاران به سرنوشت صنفی خود می‌داند. انجمن پزشکان عمومی وظیفه‌ی خود می‌داند که از همه‌ی همکارانی که خود را برای پذیرش مسوولیت عضویت در هیات مدیره‌ی نظام پزشکی آماده کرده‌اند، نهایت سپاس خود را ابراز نماید و ضمن احترام به همه‌ی کاندیداهای انتخابات و ضمن این‌که بسیاری از آنان را لایق شرکت در هیات مدیره نظام پزشکی می‌داند، با توجه به محدودیت در تعداد انتخاب، به همکاران توصیه می‌کند که به کاندیداهای نامبرده در زیر (به ترتیب حروف الفبا) رای دهند:
۱ – دکتر علیرضا سلطانی‌نژاد
۲ – دکتر ویشتاسب سیامکی
۳ – دکتر الهام شاهرخی راد
۴ – دکتر احمد طاهرقاسمی
۵ – دکتر میرفاضل میرعلوی
۶ – دکتر علیرضا وارسته

محل انتخابات: لاهیجان- خیابان کشاورزی- مرکز بهداشت شهرستان لاهیجان
زمان انتخابات: ۹ صبح الی ۶ عصر جمعه ۲۷/۱۰/۱۳۸۷
شما را چشم در راهیم
انجمن پزشکان عمومی لاهیجان، سیاهکل، آستانه و کیاشهر


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.