اولین نشست کمیته‌ی انتشارات برگزار شد

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

اولین نشست کمیته‌ی انتشارات انجمن پزشکان عمومی رشت با حضور اکثریت اعضا در تاریخ ۱ آذرماه ۸۸ در محل سازمان نظام پزشکی رشت برگزار شد. در ابتدای جلسه دکتر مسعود جوزی (دبیر انجمن و مسوول کمیته) به ارایه‌ی گزارش عملکرد فعالیت‌های گذشته‌ی کمیته‌ی انتشارات انجمن پرداخت که شامل انتشار منظم خبرنامه‌ی انجمن پزشکان به‌صورت فصلی و راه‌اندازی سایت انجمن پزشکان عمومی رشت جهت اطلاع‌رسانی و ارایه‌ی اخبار روزانه‌ی صنفی و… بود. سپس در ادامه هدف از تشکیل جلسه‌ی حاضر را جلب مشارکت اعضای کمیته برای انتشار منظم خبرنامه و ارتقای کیفیت علمی، آموزشی و اطلاع‌رسانی سایت عنوان کرد.
در ادامه‌ی نشست برخی از اعضا پیشنهادهایی در رابطه با تسهیل استفاده‌ی همکاران پزشک از کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی و مرکز اسناد و نیز راه‌اندازی کتابخانه در سازمان نظام پزشکی و یا ایجاد کتابخانه‌ی الکترونیکی مطرح کردند که قرار شد در جلسه‌ی آتی نظام پزشکی درباره‌ی موارد فوق رایزنی صورت گیرد.
سپس به پیشنهاد یکی از اعضا افراد حاضر برای تسهیل در همکاری با توجه به علایق و تمایل به دو گروه فعال در بحث امور صنفی- اجتماعی و اخبار (به مسوولیت دکتر رضا کمال) و گروه ترجمه و تهیه‌ی مطالب علمی (به مسوولیت دکتر سیدمهدی ضیابری و دکتر رقیه حج‌فروش) تقسیم شدند و مقرر شد که ریز برنامه و اهداف هر گروه در نشست‌های آتی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گیرد.
گزارش: دکتر رقیه حج‌فروش


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.