دیدار با مدیران بیمه‌ی نیروهای مسلح

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

در دیدار نمایندگان انجمن پزشکان عمومی رشت با مدیران سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح، طرح پرداخت تعرفه‌ی بخش خصوصی به برخی از پزشکان طرف قرارداد این سازمان مورد بررسی قرار گرفت.
در این دیدار که صبح شنبه ۲۲ فروردین‌ماه در محل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح استان گیلان انجام شد، دکتر حسن تیزهوش، رییس، و دکتر عبدالرضا یوسفی، معاون درمان این سازمان، ضمن اعلام این‌که هزینه‌ی مازاد بر مبلغ مورد تعهد سازمان‌های بیمه‌گر در طرح فوق از ردیف بودجه‌ی جداگانه‌ای تامین شده است، مهم‌ترین ملاک انتخاب پزشکان برای قراردادهای جدید را بار مالی نسخ آنان برای سازمان دانستند، به‌نحوی که در مورد پزشکان عمومی، همکارانی که میانگین مبلغ سهم سازمان در نسخ آنان کمتر از ۳۹۰۰ تومان بوده است در این طرح جای گرفته‌اند. همچنین معیارهای دیگری چون رعایت استانداردهای درمانی در مطب‌ها، سوابق عملکرد و پرمراجع بودن، امتیازات ویژه (ایثارگران و خانواده‌ی شهدا) و… از سایر معیارهای دخیل در این گزینش بوده است.
بنا به گفته‌ی این همکاران، با توجه به معیارهای فوق، با ۵۰ درصد از پزشکان عمومی و ۹۰ درصد از پزشکان متخصص طرف قرارداد نیروهای مسلح قرارداد جدید بسته شده است.
پس از این توضیحات، دکتر حمید اخوین و دکتر حمید طهماسبی‌پور که به نمایندگی از انجمن پزشکان عمومی رشت در این دیدار شرکت کرده بودند، ضمن تقدیر از به رسمیت شناختن پرداخت تعرفه‌ی بخش خصوصی در قراردادهای جدید بیمه‌ی نیروهای مسلح، با برشمردن ایرادهای خود بر این طرح از جمله اعمال تبعیض بین همکاران پزشک عمومی و نیز بین پزشکان عمومی و متخصص، خواستار پرداخت این تعرفه به همه‌ی پزشکان طرف قرارداد شدند که در نهایت قرار شد انجمن طی نامه‌ای نقدها و پیشنهادهای خود را درباره‌ی این طرح ارایه کند تا از طریق مسوولان استانی به مرکز ارسال شود.


1 دیدگاه

ستاره · ژوئن 19, 2013 در 9:17 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت شما اگر که اسامی دکترایی که با خدمات درمانی نیروهای مسلح در رشت قرارداد دارند برایم ایمیل کنید ممنون میشم با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.