همایش استانی گرامیداشت درمانگران اعتیاد در سالن بیمارستان پورسینا برگزار شد

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

دکتر نرگسی (نایب رئیس صنف درمانگران اعتیاد استان )

در ابتدای این برنامه دکتر نرگسی (نایب رئیس صنف درمانگران اعتیاد استان ) به عنوان مجری برنامه ضمن اعلام برنامه های همایش از کم رنگ دیده شدن مبحث درمان اعتیاد در برنامه های نظام سلامت و حذف موضوع بیمه درمان اعتیاد از برنامه های جاری بیمه سلامت گلایه کرد .

دکتر برزیگر (رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان و عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور )

در ادامه جناب آقای دکتر برزیگر (رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان و عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور )به عنوان اولین سخنران ضمن بیان اهمیت موضوع اعتیاد در مباحث اجتماعی کشور از زحمات درمانگران این حوزه تقدیر و تشکر کردند و خواستار حمایت بیشتر از این قشر و همینطور همراهی بیشتر جهت حل مشکلات این گروه از جامعه پزشکی توسط مجموعه وزارت بهداشت شدند.

مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی

در ادامه آقای مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به عنوان دومین سخنران، ضمن بیان دیدگاه‌های خودشان در رابطه با معضل پیچیده اعتیاد از تلاش‌ها و زحمات صنف درمانگران اعتیاد استان تقدیر و تشکر کردند و با اشاره به جلسه اخیرشان با دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور (سردار مومنی )که در معیت هیات مدیره کشوری کانون انجام شده بود ،اعلام آمادگی نمودند که برای حل مشکلات این حوزه پیگیریهای لازم را انجام بدهند .

دکتر نحوی نژاد مدیر کل محترم بهزیستی استان

سخنران بعدی مراسم آقای دکتر نحوی نژاد مدیر کل محترم بهزیستی استان بود که ضمن بیان عملکرد و برنامه های بهزیستی استان در خصوص پیشگیری و درمان اعتیاد خواستار انسجام بیشتر تشکل های مربوط به پزشکان عمومی جهت پیگیری و حل مشکلات درمانگران این حوزه شدند و حمایت کامل مجموعه تحت مدیریت خودشان را از برنامه های درمانگران اعتیاد در این حوزه اعلام نمودند.

دکتر آقایی معاون پیشگیری مدیرکل دادگستری استان

در ادامه برنامه آقای دکتر آقایی معاون پیشگیری مدیرکل دادگستری استان نیز به بیان دیدگاه‌های خودشان (در خصوص قوانین ‌مقررات جاری کشور در مورد مبارزه با مواد مخدر ) پرداختند.

سخنران بعدی مراسم سرکار خانم دکتر تیموری (مدیر نظارت دانشگاه ) ضمن بیان دیدگاهای خودشان (به عنوان فردی که ایده اجرای این همایش را مطرح کرده بودند)از سیاست ها و برنامه های وزارت بهداشت در این حوزه صحبت کردند.

در ادامه برنامه کلیپ ویدئویی که از عملکرد مراکز استان تهیه شده بود به نمایش در آمد (که گوشه ای از عملکردها و دست آورده‌های مراکز درمان اعتیاد و همین طور نقطه نظرات بیماران در خصوص نحوه درمانشان بود )که با استقبال خوب حاضران همراه بود .

سخنرانی آقای دکتر جمشیدی (درمانگر اعتیاد )و یکی از بیماران بهبود یافته از برنامه‌ های دیگر مراسم بود.

در ادامه برنامه تقدیر تشکر از درمانگران نمونه اعتیاد استان از شهرهای رشت انزلی آستارا لاهیجان و رودبار انجام شد و همچنین از تلاش‌های دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان آقای مهندس شاهکویی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان جناب سرهنگ احدی و مدیر کل محترم بهزیستی استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر تقدیر و تشکر شد.

گفتنی است پخش کلیپ با استقبال خوبی همراه شد و آخرین بخش برنامه نیز اجرای موسیقی محلی توسط گروه موسیقی سنت بود.

        

رده‌ها: گزارش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.