گزارش نشست هیأت مدیره انجمن پزشکان عمومی رشت

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

نشست هیأت مدیره انجمن پزشکان عمومی رشت در تاریخ ۹۶/۱۲/۹ جهت معارفه هیأت مدیره و بیان مشکلات پزشکان عمومی با معاونت محترم درمان دانشگاه و مدیریت محترم نظارت دانشگاه و قائم مقام معاونت درمان و رئیس اداره نظارت در محل دفتر معاونت درمان برگزار شد.
پس از معارفه و مطرح شدن مشکلات فیلدهای مختلف فعالیت پزشکان عمومی موارد ذیل مورد تفاهم قرار گرفت.
۱- در مورد ساعت کاری مقرر شد تا وقتی مطب مراجعه کننده داشته باشد میتواند فعال باشد و در مورد مطبهای شبانه‌روزی هم مقرر گردید که معاونت درمان برای صدور درمانگاههای شبانه‌روزی تسهیلات بیشتری فراهم نماید تا این مطبها بتوانند در قالب درمانگاه شبانه‌روزی ساماندهی شوند.
۲- در خصوص محدودیتهای اعمال شده بر فعالیت پزشکان عمومی مقرر شد، در سال ۹۷ برنامه توانمندسازی پزشکان عمومی در حوزههای مختلف با برنامههای آموزشی که با همکاری انجمن برگزار میگردد اجرایی گردد.
۳-در خصوص نداشتن مجوز تزریقات پرسنل مطبها مقرر شد دورههای آموزشی با همکاری انجمن برگزار و دانشگاه نیز این دورهها را به رسمیت شناخته و مجوز تزریقات برای پرسنل دوره دیده صادر گردد.
۴- در خصوص مشکلات پزشکان شاغل در حوزه درمان اعتیاد و همینطور مشکلات اخیر ایجاد شده در تحویل دارو به پزشکان (در پی تعویض پرسنل این حوزه) مقرر شد در جلسه مشترکی با معاونت غذا دارو و صنف درمانگران اعتیاد استان این مسائل مطرح و رسیدگی گردد.
۵- معاونت محترم درمان از کلیه پزشکان عمومی جویای کار برای همکاری در اورژانسهای بیمارستانی استان دعوت به کار نموده و قول مساعدت در پرداختها و مزایای ویژه نیز در این خصوص دادند.

رده‌ها: گزارش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.