حمایت پزشکان و پیراپزشکان گیلان از دکتر علی نوبخت

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

جمعی از پزشکان و پیراپزشکان استان گیلان در نامه‌ای خطاب به همکاران جامعه‌ی پزشکی و گیلانیان ساکن تهران خواستار پشتیبانی آنان از دکتر علی نوبخت حقیقی در انتخابات دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی شدند.
دکتر نوبخت، دبیر مجمع انجمن‌های علمی پزشکی کشور که سوابق معاونت وزارت بهداشت و دبیری فرهنگستان علوم پزشکی را نیز در کارنامه دارد، متولد رشت و فوق‌تخصص نفرولوژی است و با نامزدی از حوزه‌ی انتخابیه‌ی تهران بزرگ، در فهرست ائتلافی اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان حضور دارد.
متن این نامه به‌شرح زیر است:

همکاران عزیز جامعه‌ی پزشکی
همشهری‌های گیلانی ساکن تهران
با درود و احترام
یکی از نامزدهای انتخابات دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی از حوزه‌ی انتخابی تهران بزرگ استاد دکتر علی نوبخت حقیقی است که به‌حق از مفاخر استان گیلان و نیز افتخارات جامعه‌ی پزشکی کشور به‌شمار می‌رود. دکتر نوبخت نه‌تنها در رشته‌ی فوق‌تخصصی بیماری‌های کلیه از استادان صاحب‌نام و برجسته در سطوح ملی و بین‌المللی است، بلکه در سالیان گذشته با حضوری پرثمر و خستگی‌ناپذیر در جایگاه‌هایی چون معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دبیری فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران و دبیری مجمع انجمن‌های علمی پزشکی کشور در کنار یار دیرینش استاد دکتر ایرج فاضل، در عرصه‌های آموزشی، فرهنگی، صنفی و اجتماعی کشور نیز کارنامه‌ای درخشان داشته است.
اکنون که این استاد ارجمند و فرهیخته احساس وظیفه کرده و با توجه به شرایط حساس کشور و نیز جامعه‌ی پزشکی پای در عرصه‌ی خدمتی دیگر نهاده است، این بر ماست که با توجه به آن پیشینه‌ی درخشان در زمینه‌های علمی، آموزشی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و نیز اشرافی که از یک‌سو به مسایل و معضلات استان گیلان و شمال کشور و از سوی دیگر به مشکلات نظام سلامت و جامعه‌ی پزشکی دارد، زمینه را برای ورود ایشان به مجلس شورای اسلامی که بدون شک به‌ویژه اعتلای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس را در پی خواهد داشت، فراهم آوریم.
از این روی اینک همکاران و همشهریان شما در جامعه‌ی پزشکی گیلان دست یاری به‌سوی شما دراز کرده‌اند تا با معرفی شایسته‌ی دکتر علی نوبخت حقیقی (کد: ۸۹۸۱) به شهروندان تهرانی، نقشی شایسته در این روند فرخنده داشته باشید.

با سپاس و امید یاری
جمعی از پزشکان و پیراپزشکان استان گیلان

به نقل از سایت پزشکان گیل


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.