پنج ماه از مطالبات پزشکان از سازمان تأمین اجتماعی در چند روز آینده پرداخت خواهد شد!

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

این ملاقات که با هماهنگی ریاست محترم سازمان نظام پزشکی رشت و مشاور عالی ریاست کل سازمان نظام پزشکی دکتر برزیگر، در دفتر دکتر قربانی در شهر آستانه صورت پذیرفت، اعضای انجمن رشت به تشریح مشکلات ناشی از بدعهدی بیمه‌های تأمین اجتماعی و خدمات درمانی برای جامعه پزشکی پرداختند. دکتر دوگونچی رئیس انجمن پزشکان عمومی رشت عنوان کردند که شرایط برای پزشکان، خصوصاً پزشکان عمومی غیر قابل تحمل شده و عملاً قراردادی که یک سال معوقه دارد، باطل شده است. در ادامه اقدام سازمان بیمه خدمات درمانی در قراردادن مطالبات سال ۹۶ پزشکان در دیون معوق و احتمال عدم پرداخت آن برای ایشان تشریح شد.
آقای دکتر قربانی عنوان کردند که مشکلات را عمیقاً درک می‌کنند و قول پیگیری جدی موضوع را دادند و در همان جلسه طی تماس تلفنی با آقای دکتر نوربخش مشکلات ناشی از عدم پرداخت سازمان تأمین اجتماعی برای پزشکان را به ایشان یادآوری نمودند. که آقای دکتر نوربخش قول دادند در طی چند روز آینده، تا پنج ماه از مطالبات پزشکان را پرداخت خواهند نمود.
در پایان جلسه مقرر شد تماس‌ها با کمیسیون بهداشت مجلس و شخص آقای دکتر نوربخش تا به روز شدن مطالبات ادامه پیدا کند و نیز قول پیگیری موضوع تا رسیدن به نتیجه مطلوب را دادند.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.