ملاقات هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی رشت با مدیر کل پزشکی قانونی استان گیلان

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

این جلسه در تاریخ یازدهم اردیبهشت با حضور مدیرکل پزشکی قانونی آقای دکتر قربانی و آقای دکتر شفیعی رییس مرکز رشت این اداره و همین طور اکثریت اعضای هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی رشت برگزار شد.
در این نشست، طرفین در فضای کاملا صمیمانه در مورد مسایل و مشکلات پزشکان عمومی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
یکی از مهمترین مباحث مورد بحث، روند کارشناسی در پروند ‌های کمیسیون‌های تخصصی پزشکی قانونی بود. اینکه کارشناسانی که دعوت می‌شوند، دارای ذهنیت قبلی از فعالیت پزشکان عمومی در آن حوزه نباشند.(خصوصا پوست و زیبایی) و ثانیا نظرات کارشناسی ایشان مستند به رفرنس علمی باشد.
آقای دکتر قربانی به پاسخ به این مورد عنوان کردند که تمام تلاش مجموعه مدیریت پزشکی قانونی حول این محور خواهد بود. که در نتایج آرای کمیسیون‌ها جانب عدل و انصاف رعایت شود و هیچ‌گونه حقی از شاکی و متشاکی ضایع نگردد، و قویا روی این موضوع تاکید داشتند که هیچ فردی صرف داشتن مدرک پزشک عمومی در کمیسیون ها محکوم نخواهد بود و اصلا سخت‌گیری نسبت به همکاران عمومی در کمسیون ها وجود ندارد و حتی اعلام آمادگی نموند در صورت وجود شک و شبهه در هر یک از آرای کمیسیون ها این اداره آمادگی بررسی مجدد موارد و مستندات آنرا خواهد داشت.
در ادامه آقای دکتر قربانی از آمادگی سازمان برای همکاری در زمینه آموزش و برنامه‌های بازآموزی در حوزه پزشکی قانونی خبر دادند و در پایان جلسه هم در مورد عناوین چند مورد کارگاه آموزشی و برنامه بازآموزی توافق حاصل شد.

 

دسته‌ها: گزارش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.