از انجمن برند شکایت به فرمانداری!

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

۹/۸/۸۷٫ رییس و دبیر انجمن پزشکان عمومی رشت در پی شکایت دکتر مسعود مسلم (کاندیدای بازرسی در انتخابات اخیر انجمن رشت) در فرمانداری این شهرستان حضور یافتند. نمایندگان انجمن در این نشست، ضمن اعلام این‌که برگزاری انتخابات به‌عهده‌ی هیات رییسه‌ی قبلی بوده و اگر سوالی هست آن همکاران باید پاسخگو باشند، مستندات سلامت انتخابات از جمله نامه‌ی تاییده‌ی انجمن مرکزی را ارایه‌ کردند. این نمایندگان همچنین توضیح دادند که انجمن پزشکان عمومی از گروه انجمن‌های علمی است که پروانه‌ی فعالیت خود را از وزارت بهداشت اخذ کرده و اصولاً زیر نظر وزارت کشور نیست، اگرچه طبق نامه‌ی ریاست قبلی انجمن، نماینده‌ی فرماندار رشت نیز به مجمع عمومی دعوت شده بود.

در نهایت، ضمن تایید سلامت انتخابات، قرار شد در پاسخ به نامه‌ی فرمانداری، پروانه‌ی انجمن مرکزی به این نهاد فرستاده شود.

گفتنی است دکتر مسلم پیش از این نیز ۱۲ روز پس از برگزاری انتخابات، در نامه‌ای به ریاست انجمن رشت مدعی شده بود که «تا آخرین لحظات شمارش آرا» تعداد آرای دو نامزد «کاملاً مساوی» بوده اما ناگهان ایشان حدود ۱۰ رای عقب افتاده است. وی که نامزد بازرسی بود و با ۶۰ رای در برابر ۷۱ رای این سمت را به دیگر نامزد آن، دکتر علی‌اصغر اشرف‌نژاد واگذار کرد، پیش از این به‌عنوان رییس انجمن پزشکان عمومی صومعه‌سرا شناخته می‌شد و ۵۳ روز پیش از انتخابات پروانه‌ی مطب رشت دریافت کرده بود.

شکایت دکتر مسلم به‌ویژه از این نظر جالب توجه بود که وی از سوی هیات رییسه‌ی وقت انجمن مسوول نوشتن صورت‌جلسه‌ی انتخابات بود و به‌همین دلیل از آخرین کسانی بود که سالن انتخابات را ترک کرد.

در نهایت با حضور دو نماینده از انجمن مرکزی و توضیحات شفاهی دکتر مسلم و سایر شرکت‌کنندگان در انتخابات، شکایت فوق رد، و صحت انتخابات در نشست ۲۹/۵/۸۷ انجمن مرکزی تایید شد.

در پی رد این شکایت، دکتر مسلم همچنان در مجامع مختلف خود را به‌عنوان رییس انجمن صومعه‌سرا معرفی می‌کند. این در حالی است که انتخابات انجمن صومعه‌سرا همزمان با رشت در تاریخ ۲۴/۳/۸۷ برگزار شد و به‌دلیل نرسیدن به حد نصاب، طبق اساسنامه می‌بایست یک ماه بعد تجدید شود که به دلایل نامعلوم این کار انجام نشده است.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.