همه‌ی نامزدهای نظام پزشکی رشت

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

nezam-pezeshki-rasht2بالاخره ساعاتی پیش خبر تایید صلاحیت تمامی نامزدهای انتخابات نظام پزشکی رشت اعلام شد. در حالی که تعداد نامزدهای چهار سال پیش در این شهرستان ۶۰ نفر بود، در این دوره ۳۸ تن از همکاران در گروه‌های شش‌گانه نام‌نویسی کرده‌اند: ۲۴ نفر در گروه‌ پزشکی، ۵ نفر در گروه داروسازی، ۴ نفر در گروه آزمایشگاهی، دو نفر در هر یک از گروه‌های دندانپزشکی و مامایی و یک نفر در گروه لیسانسیه‌های پروانه‌دار.
گروه پزشکی
در این گروه ۱۴ پزشک عمومی و ۱۰ پزشک متخصص نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد مجموعاً ۱۰ نفر به هیات مدیره راه خواهند یافت.
پزشکان عمومی:
۱-    دکتر رامین اجتماعی
۲-    دکتر حمید اخوین محمدی
۳-    دکتر علی‌اصغر اشرف‌نژاد
۴-    دکتر محمدمهدی حسین‌پور
۵-    دکتر رقیه زبده ایمن‌آبادی
۶-    دکتر محمدحسین شهدی‌نژاد لنگرودی
۷-    دکتر حسن صادق‌زاده
۸-    دکتر آرش عصاری
۹-    دکتر محمدرضا فرحناک محمدی
۱۰-    دکتر مسعود مسلم
۱۱-    دکتر سونیا معصومی
۱۲-    دکتر میرمحمد‌علی نیاکویی
۱۳-    دکتر علی نیک‌پور
۱۴-    دکتر محمدتقی (مسعود) یحیی جوزی
از این تعداد ۴ تن در هیات مدیره‌ی انجمن پزشکان عمومی رشت حضور دارند: دکتر اخوین (رییس)، دکتر جوزی (دبیر)، دکتر معصومی (منشی) و دکتر حسین‌پور؛ دکتر اشرف‌نژاد بازرس انجمن است و دکتر نیاکویی و دکتر صادق‌زاده هم عضو علی‌البدل هیات مدیره‌اند. همچنین ۳ نفر عضو هیات مدیره‌ی فعلی نظام پزشکی رشت نیز هستند: دکتر نیک‌پور (مدیر سابق درمان تامین اجتماعی استان)، دکتر حسین‌پور (رییس سابق سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح و رییس سابق انجمن پزشکان عمومی رشت) و دکتر مسعود جوزی. از سایر کاندیداهای این گروه دکتر شهدی‌نژاد (رییس دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان) شناخته شده‌تر است.
پزشکان متخصص:
۱-    دکتر نادر اسماعیل‌پور لیالستانی
۲-    دکتر انوش برزیگر
۳-    دکتر ابوالقاسم پیروزی
۴-    دکتر عباس درجانی
۵-    دکتر مرتضی رهبر طارمسری
۶-    دکتر عبدالحسین صابر همیشگی
۷-    دکتر محمدرسول صبوری‌نژاد فومنی
۸-    دکتر علی کریمی
۹-    دکتر علی محمد‌زاده جوریابی
۱۰-    دکتر اسماعیل نورصالحی
از این جمع ۶ نفر عضو هیات مدیره‌ی فعلی نظام پزشکی رشت نیز هستند: دکتر برزیگر (رییس سازمان و نایب رییس شورای عالی نظام پزشکی کشور)، دکتر پیروزی، دکتر اسماعیل‌پور، دکتر صابر، دکتر محمدزاده و دکتر رهبر (معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان).
در گروه پزشکان دکتر سعید فرزد و دکتر محسن وحید دو عضو فعلی هیات مدیره‌ی نظام پزشکی‌اند که در انتخابات ثبت‌نام نکرده‌اند.
گروه داروسازی
۱-    دکتر محمد‌کاظم پورکاظمی
۲-    دکتر فروغ مهدی‌زاده مقدم
۳-    دکتر سید احمد میرسنبل
۴-    دکتر حسین عابدینی
۵-    دکتر نادر یوسفی جولندان
در این گروه دکتر پورکاظمی (عضو شورای‌عالی نظام پزشکی کشور و رییس انجمن داروسازان گیلان) هم‌اکنون نیز دبیر هیات مدیره‌ی رشت است و دکتر ابوالفضل محمدصالحی، دیگر عضو هیات مدیره‌ی نظام پزشکی رشت، در این دوره نامزد نشده است.
گروه آزمایشگاهی
۱-    دکتر هادی حاجی‌زاده فلاح
۲-    دکتر سیدحسین برزو
۳-    دکتر عادل منتظری قشقایی
۴-    دکتر علی محمدی جوبنی
نماینده‌ی فعلی این گروه در هیات مدیره‌ی رشت دکتر برزو است. در این گروه دکتر حاجی‌زاده متخصص آسیب‌شناسی بالینی است و ۳ نفر دیگر از گروه دکترای علوم آزمایشگاهی نامزد شده‌اند.
گروه دندانپزشکی
۱-    دکتر رضا طایفه دولو
۲-    دکتر هومن سلوکی فرد
انتخابات غیررقابتی یعنی همین: به‌علت کمبود داوطلب، هر دو نامزد این گروه به هیات مدیره‌ی رشت راه خواهند یافت! تنها دکتر دولو جانشین دکتر سجاد ریاضی، عضو فعلی هیات مدیره، خواهد شد. دو نامزد این گروه به‌ترتیب رییس و دبیر انجمن دندانپزشکی استان گیلان‌اند.
گروه مامایی
۱-    مرجان اخوین امجدی
۲-    حکیمه خوش‌آموز
طیبه مجاهدطلب، عضو فعلی هیات مدیره، در این دوره نامزد نشده است.
گروه لیسانسیه‌های پروانه‌دار
۱-    انسیه سروش
این گروه برای نخستین بار است که در انتخابات نظام پزشکی نماینده‌ی ویژه‌ی خود را انتخاب می‌کند. همکاران این گروه در انتخابات دوره‌ی گذشته، چون سابقه‌ی ۳ سال عضویت در سازمان نداشتند، ناچار شدند به یک نماینده از گروه پزشکی رای دهند. تنها نامزد این گروه در انتخابات حاضر، رییس انجمن فیزیوتراپی استان است.


1 دیدگاه

sarajahed · ژانویه 9, 2009 در 9:58 ب.ظ

از اینکه رشت دارای انجمن قویی است خوشحالم .امیدوارم پزشکان گیلانی با چشم باز در انتخابات شرکت واعضای انجمن شمارا انتخاب کنند چون احساس میکنم آدمهای صادقی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.