نخستین دبیر انجمن پزشکان عمومی رشت درگذشت

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

Dr Sharifiدکتر محسن شریفی، نخستین دبیر انجمن پزشکان عمومی رشت، صبح دیروز در ۸۱ سالگی درگذشت.
دکتر شریفی که متولد مشهد و از پزشکان پیش‌کسوت رشت بود، چند ماه پیش به‌دلیل بیماری مدتی خانه‌نشین شده ولی به عشق طبابت بار دیگر به مطب برگشته بود که چهارشنبه‌ی گذشته به‌دنبال عارضه‌ی قلبی مجدداً به بیمارستان آریا منتقل شد ولی متاسفانه پس از سه روز بستری در سی‌سی‌یو و آی‌سی‌یو، صبح شنبه ۱۴ شهریور درگذشت.

انجمن پزشکان عمومی رشت ضمن تسلیت درگذشت این پیش‌کسوت ارجمند به جامعه‌ی پزشکی و دوستداران به‌ویژه خانواده‌ی محترم ایشان، از همکاران دعوت می‌کند در مراسم خاکسپاری پیکر ایشان که فردا ۹ و ۳۰ دقیقه‌ی صبح از بیمارستان آریا شروع می‌شود شرکت کنند.
برای آشنایی بیشتر با کارنامه‌ی صنفی و اجتماعی دکتر شریفی می‌توانید به این نشانی (لینک) و برای مطالعه‌ی شرح دیدار چند تا تن از اعضای انجمن با ایشان به این نشانی (لینک) مراجعه فرمایید.


1 دیدگاه

دکتر ذبیح اله داودی رادیولزیست مشههد · سپتامبر 12, 2015 در 12:44 ق.ظ

دکتر شریفی از دوستان بسینار نزدیک من بودند ایشان پزشکی حاذق مهربان فعال بودند که همیشه اولگو بودند.در کمک به بیماران چه از لحاظ مادی و معنوی همیشه پیشگام بودند.درگذشت این پزشک مهربان را به جامعه پزشکی و خانواده محترم ایشان. تسلیت گفته وبقا عمر با عزت برایشان از خداوند منان ارزو دارم. دکتر ذبیح اله داودی مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.