مصوبات سومین نشست هیات مدیره‌ی نهم

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

armزمان: یکشنبه ۳۰/۱/۹۴، از ساعت ۳۰/۲۱ تا ۳۰/۰۰ بامداد دوشنبه
مکان: نظام پزشکی رشت
حاضرین: اعضای هیات مدیره دکتر ابراهیمی، دکتر امیدی، دکتر جوزی، دکتر حج‌فروش، دکتر دوگونچی، دکتر طهماسبی‌پور، دکتر عصاری، دکتر مرادی و دکتر معصومی و بازرس دکتر نرگسی
اعضا درباره‌ی دستور جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند و موارد زیر تصویب شد:
۱٫ «اجرای برنامه‌ی تحول سلامت در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و پیامدهای آن در استان گیلان» به‌طور مبسوط مورد بحث قرار گرفت ولی در مورد راهکار‌های لازم برای کاهش آسیب‌های احتمالی به همکاران مطب‌دار در این مناطق جمع‌بندی مشخصی به‌دست نیامد بنابراین قرار شد در نشست آینده نیز مجدداً مباحث مربوط به آن در دستور کار هیات مدیره قرار گیرد.
۲٫ دکتر امیدی بررسی‌های خود را درباره‌ی الزامات و اشکالات قانونی برنامه‌ی تحول سلامت کامل و نتیجه را در نشست بعد ارایه کند.
۳٫ در اردیبهشت‌ماه نشست‌های منطقه‌ای درباره‌ی موضوعات مختلف صنفی از جمله تعرفه، برنامه‌ی تحول سلامت در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و اجرای آن در سایر شهرها تا پایان سال ۹۴ برگزار شود. دعوت‌نامه فقط برای اعضا ارسال شود ولی از حضور پزشکان غیرعضو هم استقبال شود. در همین راستا رشت به ۴ منطقه و شهرهای اطراف هم به ۴ منطقه تقسیم و مسوولیت برگزاری و هماهنگی نشست در هر منطقه به یکی از اعضای هیات مدیره سپرده شد.
۴٫ با توجه به اعلام نرخ ویزیت در چند روز آینده، مصوب شد دکتر طهماسبی‌پور نرخ خدمات ارایه شده در مطب را از کتاب ارزش نسبی استخراج کند و مبلغ تعرفه‌ی ویزیت و خدمات به‌صورت مکتوب از سوی انجمن به اعضا ابلاغ شود.
۵٫ برای برگزاری نشست مشترکی با هیات مدیره‌ی انجمن پوست گیلان برنامه‌ریزی و هماهنگی این نشست توسط دکتر جوزی انجام شود.
۶٫ نامه‌‌ای به نظام پزشکی برای درخواست فعال شدن مجدد شورای حل اختلاف در این سازمان نوشته شود.
۷٫ دکتر معصومی از سوی انجمن مسوول پیگیری نامه‌های قبلی به نظام پزشکی ‌درباره‌ی وضعیت تابلوی مطب‌ها و حضور نماینده‌ی انجمن در هیات‌های انتظامی برای رسیدگی به پرونده‌های پزشکان عمومی شد.
۸٫ دکتر نرگسی به‌عنوان مسوول کمیته‌ی آموزش برگزیده شد.

رده‌ها: اخبار انجمن

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.