رییس انجمن پزشکان عمومی رشت: کارشناسان پزشک عمومی در بررسی پرونده‌ی همکاران خود حضور داشته باشند

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

سایت انجمن پزشکان عمومی رشت: رییس انجمن پزشکان عمومی رشت در نامه‌ای خطاب به رییس نظام پزشکی این شهرستان خواست در مواردی که پرونده‌ی همکاران پزشکان عمومی در هیات‌های انتظامی نظام پزشکی بررسی می‌شود، کارشناسان پزشک عمومی نیز حضور داشته باشند.
متن نامه‌ی دکتر حمید طهماسبی‌پور که در تاریخ ۹۴/۱/۱۱ برای دکتر انوش برزیگر ارسال شده به‌شرح زیر است:

جناب آقای دکتر انوش برزیگر
ریاست محترم نظام پزشکی رشت ‌و شورای هماهنگی نظام پزشکی‌های گیلان

همان‌گونه که استحضار دارید، طبق نامه‌ی شماره‌ی ۱/۳۸۹۱۴ مورخ ۹۲/۸/۵ جناب آقای دکتر زالی، ریاست کل سازمان نظام پزشکی، در مواردی که پرونده‌ی همکاران پزشکان عمومی در هیات‌های انتظامی نظام پزشکی بررسی می‌شود باید کار‌شناسان پزشک عمومی (ترجیحاً با معرفی انجمن پزشکان عمومی) در جلسات و کمیسیون‌های کارشناسی مربوطه حضور داشته باشد. بنابراین ضمن درخواست اجرا شدن این دستورالعمل در نظام پزشکی‌های استان، این انجمن آمادگی خود را برای معرفی کار‌شناسان زبده‌ی پزشک عمومی به نظام پزشکی شهرستان رشت اعلام می‌کند.
ضمناً با توجه به تشکیل هیات مدیره‌ی جدید انجمن رشت، از جناب‌عالی درخواست تعیین وقتی برای ملاقات داریم تا ضمن تبریک حضوری سال نو و معرفی اعضای جدید هیات مدیره، مشکلات و مسایل مربوط به پزشکان عمومی شهرستان رشت نیز در آن دیدار مطرح شود.

دکتر حمید طهماسبی‌پور
رییس


3 دیدگاه

دکتر بهمن مشفقی · آوریل 8, 2015 در 6:02 ب.ظ

لازم می بینم به دو نکته در این مورد اشاره نمایم : یکی اینکه از دوره ای که آقای دکتر نیک نژاد معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی را به عهده داشتند این مسئله یعنی استفاده از کارشناسان پزشکان عمومی در مواردی که مسئله ی پزشکان عمومی در دادسرا های انتظامی نظام پزشکی مطرح با شد، بخشنامه صادر شده است و ما درلاهیجان با توجه به آن بخشنامه عمل کردیم ومی کنیم….
تعین وقت گرفتن از مقام محتر م ریاست دانشگاه علوم پزشکی و ریاست نظام پزشکی شهرستان رشت وانعکاس آن در این سایت چندان مطلوب ومعمول نمی باشد.

دكتر حميد طهماسبي پور · آوریل 13, 2015 در 1:19 ب.ظ

همکار محترم دکتر مشفقی گرامی با سلام واحترام این بخشنامه در آبان ماه سال ۹۲ در پی تقاضای انجمن پزشکان عمومی ایران توسط دکتر زالی صادر شده و قبل از آن ودر زمان دکتر نیک نژاد چنین بخشنامه ای وجود نداشت . انجمن لاهیجان نیز طبق اظهار مسئولین آن نماینده و کارشناسی در هیات های بدوی وانتظامی نداشته وندارد .وجود برخی همکاران پزشک عمومی بعنوان اعضای این هیات ها یا دادستانی نظام پزشکی بعنوان نماینده رسمی انجمن محسوب نمی شود . اطلاع رسانی در مورد جلسه هیات مدیره انجمن رشت با رئیس دانشگاه هم امری مطلوب وپسندیده است . چراکه اعضای محترم انجمن از طریق سایت انجمن در جریان امور قرار خواهند گرفت .

علی اکبری · آوریل 15, 2015 در 1:25 ق.ظ

با سلام
درخواست ملاقات با رییس دانشگاه در یک نامه رسمی و اداری که موضوع آن چیز دیگری است کاری اشتباه از نظر آیین اداری است و من تعجب می کنم چرا دکتر طهماسبی پور بر این اشتباه اصرار می کنند مثل این است که ما در یک نامه رسمی درخواستی داریم که مقام دریافت کننده باید آن را ارجاع به بخشی متفاوت ارجاع بدهد اما در همان نامه هم بنویسیم ضمنا ما برای خوردن صبحانه خدمت می رسیم لطفا بفرمایید نان سنگگ و پنیر تبریزی هم آماده باشد دکتر جان کمی انتقاد پذیر باشید بله شما بعدا که رفتید ملاقات رییس دانشگاه میتونید جداگانه گزارش دیدارتان را توی سایت بگذارید تا همگان بخوانند و در جریان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.