پزشک کودکان رشت درگذشت

منتشرشده توسط rashtgps در تاریخ

Dr Partoviسایت انجمن پزشکان عمومی رشت: دکتر بهروز پرتوی، پزشک محبوب کودکان رشت، در پی یک ‌دوره بیماری روز ۲۶ تیر ۱۳۹۳ در ۷۲ سالگی درگذشت.
دکتر پرتوی ۲۱ شهریور ۱۳۲۱ در تهران و در خانواده‌ای فرهیخته و اصیل چشم به جهان گشود. در سال ۱۳۴۰ در رشته‌ی پزشکی دانشگاه‌ تهران پذیرفته شد و دوره‌ی تخصصی پزشکی اطفال را نیز در همان دانشگاه گذراند. سپس ۲ سال در بیمارستان کودکان لندن به مداوای بیماران پرداخت و پس از آن در استان کرمانشاه مشغول خدمت شد. پس از مدتی برای همکاری در طرح «فی‌فور سرویس» به استان گیلان آمد و از سال ۱۳۵۷  در بیمارستان‌های ۱۷ شهریور، الزهرا و گلسار التیام‌بخش آلام بسیاری از کودکان این مرز و بوم شد.

وی همچنین سال‌ها به‌طور داوطلبانه در شیرخوارگاه پرورشگاه رشت و انجمن حمایت از زندانیان پزشک کودکان نیازمند بود و در سال ۱۳۸۳ به پاس مجموع خدمات شایان تقدیر خود از سوی نظام پزشکی رشت به‌عنوان پزشک نمونه برگزیده شد.

انجمن پزشکان عمومی رشت درگذشت این همکار ارجمند را به خانواده‌ی محترم‌ و دوستداران‌شان و نیز جامعه‌ی پزشکی استان گیلان تسلیت می‌گوید.


13 دیدگاه

سونیا معصومی · جولای 21, 2014 در 1:58 ب.ظ

درگذشت پزشک متواضع وفروتن وآرامش بخش قلب مادران نگرن را به جامعه پزشکی وخانواده محترم دکتر پرتوی عزیز علی الخصوص همسر صبور وگرامی شان تسلیت عرض می نمایم

دکتر بهمن مشفقی · جولای 21, 2014 در 9:02 ب.ظ

باعث تاسف فراوان است که یکی دیگر از پزشکان شریف و خدمتگزار مردم وبیماران نیازمند چشم از جهان فروبست. به خانواده های دغدار وجامعه ی پزشکی تسلیت می گویم. روانش شاد یادش گرامی باد!

امین صادق مند · جولای 22, 2014 در 11:04 ب.ظ

روح دکتر شاد. این دکتر بزرگوار ۳۵ سال پیش وقتی تازه به دنیا آمده بودم جون من رو نجات داد. خدا به خونواده محترمشون صبر بده.

امیرحسین · جولای 23, 2014 در 11:14 ب.ظ

خدا بیامرزتش

واقعا دکتر خوبی بود از این دکتر ها تو جامعمون کم هستن

برنا · جولای 24, 2014 در 6:44 ب.ظ

دکتر رباب مهرزاد پزشک جوان که تنها چند ماه از فارغ التحصیلیش در رشته کودکان میگذشت در حالیکه خودش کودکی دو ماهه داشت و با وجودی که در دوران دانشجویی یکی از رزیدنت های فعال و لایق بیمارستان ١٧ شهریور بود به طور ناگهانی و بسیار غیر منتظره بد نبال أرست قلبی درگذشت. بسیار متأثر کننده و در دناک و غیرقابل باور میباشد.! آرزوى صبر براى پدر مادر ،همسرو بستگان این پزشک جوان و توانا را داریم..

    مهران مهرزاد · آگوست 11, 2014 در 2:36 ب.ظ

    باسلام
    از ابراز لطف و محبت و همدردی شما بسیار سپاسگزارم.
    برادر دکتر رباب مهرزاد

    لیلا حسنی · آگوست 24, 2014 در 1:32 ق.ظ

    ممنون از یاد آوری به جا و همدردی شما. متاسفانه من CPR دادم آخرین نگاه ناباورانه اش به اتفاق پیش آمده از جلوی چشمهایم پاک نمیشود و اشک های حسرت …..برایم مانده
    دوست و زن داداش دکتر رباب

فایقه ارجمندی · جولای 25, 2014 در 2:14 ق.ظ

درگذشت پزشک مهربان ومتخصص که التیام بخش بسیاری ازکودکان استان گیلان بود به خانواده محترم ایشان تسلیت می گویم روحش شاد ویادش گرامی…

نارسیس · جولای 25, 2014 در 2:19 ب.ظ

روحشون شاد واقعا فوقالهاده بودن۲۳ سال پیش جن منو نجات دادن زندگی واینکه به شکل یه ادم سالم زندگی میکنم مدیون ایشون هستم.

علی · جولای 29, 2014 در 10:53 ق.ظ

اینقدر بزرگ بود که هبچ جور نمیتونم مرگشو باور کنم مخصوصا برا خونواده ما که همیشه ناجی بود

تارا پرتوی · اکتبر 7, 2014 در 11:13 ب.ظ

پدرم قلب منو با خودش تا ابد به خاک برد

سیاوش · دسامبر 5, 2014 در 11:52 ق.ظ

یکی از پزشکان دوران کودکی من هم بود.
در کنار دکتر محمدی
یاد هردو گرامی و نامشان ماندگار باد

جعفر ندیمی بهورز خانه بهداشت خلیله سرا · دسامبر 31, 2014 در 11:20 ب.ظ

روحش شادباد خانم دکتر مهرزاد همربان بود زمانی که با پزشک خانواده در آستارا کار می کرد باهمه بیماران مهربان بود به مناطق کوهستانی دور افتاده چندین کیلومترپیاده می رفتیم بیماران را معاینه می کرد

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.